Hop til indhold

Frodige pige nordjylland

Featured Replies

Skrevet

Efterlysning på frodige pige i Nordjylland - Er der nogle I kan anbefale

Skrevet
  • Author

gerne med flotte former og volume på røven og bryster :0)

Skrevet

Hej

jeg har måske en du kan hygge dig med - jeg er dog selv ikke til store piger - men er blevet suttes af  Ida flere gange - hun sutter godt og sluger det hele 

hermed link. :  https://annoncelight.dk/showad/362280

Skrevet
  • Author

Tak for bud men tænker mere en model som nemtøs med flotte og frække former - en skam hun ikke er aktiv mere 

Skrevet
Mr 666 skrev, for 6 timer siden:

Tak for bud men tænker mere en model som nemtøs med flotte og frække former - en skam hun ikke er aktiv mere 

Hvis det er den samme Nemtøs så vil jeg ikke kalde hende en model- men giver dig ret hun kunne tage pænt fra - jeg ved Ida og hende havde kontakt med hinanden- om de stadigvæk har ved jeg ikke, men du kan jo spørge hende - måske ved hun om Nemtøs sutter lidt for sjovt engang imellem.

Nemtøs stoppede herinde lidt kedeligt, 

Skrevet
fræk6 skrev, for 11 timer siden:

Hvis det er den samme Nemtøs så vil jeg ikke kalde hende en model- 

Jeg læser ts  opslag  som  model = samme type/ samme årgang/noget der minder om. 

Lidt ligesom bilmærker - hvilken årgang og model er det? 

Skrevet
  • Author

vil give dig ret i at model er ligesom bilmærker, men Model = flot kvinde er vel også alt efter hvilket øjne der ser og hvilken smag man har :0)

• 2 weeks later...
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.