Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har besøgt Kimmie på hendes nye adresse ganske kort afstand til det tidligere.

Der er bagindgang man kan blive lukket ind og ud af.

https://annoncelight.dk/showad/398965

Kimmie er smilende, køn og velskabt pige. Er vild med hendes små frække bryster Hun er en anelse højere en thaipiger normalt er.

Hun er  med på at kysse og hvis man som jeg springer over eller gemmer massagen til sidst, så er pikken i hendes mund inden man når op på briksen. Efter der var kommet godt liv i pikken, fik jeg hende op at ligge på briksen, kyssede og suttede brystvorter. Det kunne hun li. Kyssede ned over hendes mave, blide kys på hendes skridt, langsom slik på hendes revne og lidt dybere. Nu var hun efterhånden meget stønnende og bevægede  sig liderligt. Jeg fandt plads mellem hendes ben og min tunge og mund fik hende helt op at køre og klimaks blev nået til hendes tilfredshed.  Vi byttede   plads så jeg lå på ryggen, efter et dejligt blowjob, kom kondomet på og alle huller blev besøgt  inden hun med  hånden og mens jeg brugte en finger i hendes røv, gjorde mig færdig.

Hun skal helt sikkert besøges igen , det blive bedre   og bedre for hver gang. Tak Kimmie for at fyre op under en ældre herre, det var en dejlig time i dit selskab                

Del dette indlæg


Link til indlæg
polleplet skrev, for 3 timer siden:

Hvordan er hendes priser med anal?

Synes priser er er op til Kimmie selv at oplyse. men kan da sige så meget, at jeg synes det var en fair pris

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan kun give gamlingen ret, har også besøgt hende nogle gange på den gamle adresse og altid fået god behandling, det er rigtig gfe og hun er meget indlevende. Glæder mig til at besøge hende på det nye sted.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror ikke på det der er skrevet andensteds. Har selv været forbi Kimmie igen i dag og kan kun sige at hun som altid er et godt besøg, hun er smilende og fniser når man får hende over kanten. Hun gør altid sit bedste for at man skal gå glad derfra. Samtidig er billederne retvisende og hun er med på det der står i annoncen 

Del dette indlæg


Link til indlæg
peter.c skrev, for 2 minutter siden:

hvilken annonce er det. ?

Det vil jeg også gerne vide, da linket fra beretningen 25.3. siger ingen annonce.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del7100 skrev, den 22.4.2024 at 22:08:

Vel ingen som tror på den påstand som blev skrevet under efterlysninger ??.

Eller ??

Jeg har ikke besøgt hende, men HVIS hun tilbyder uden kondom er der jo altid en risiko.

Jeg ved ikke om hun gør eller ej, men mange piger er jo villige til meget for ekstra penge også selvom de ikke reklamerer med det.

Jeg siger ikke det er tilfældet, men hvis det er en mulighed er der jo altid en risiko for at tage noget med hjem.

Dig virker anklagen i andet oplæg meget besynderligt/mistænksomt fra Thai M

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så har jeg lige haft mit første besøg ved Kimmie.

Tog 45 min med anal til er ret fair pris.

De bedste 45 min jeg længe har brugt

Klart mit nye favoritsted

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...