Hop til indhold
Slowman

Erfaringer med Single-daters.com

Recommended Posts

Jeg undrer mig at søde damer gerne vil snakke en masse på single-daters.com, hvor jeg skal købe mønter for at kunne chatte med dem. 
Får damerne  betaling for at “trække torsk i land” altså få mænd til at chatte og købe mønter?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Stensikkert ja, den slags sider har været i medierne flere gange. Mange steder er det ansatte det sidder og taler med dig, så kvinden eksisterer egentlig ikke

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kender ikke det der single-daters.com. Men det lugter ret kraftigt af, at det bare er en penge-maskine. Jeg tror ikke, du skal regne med, at det nødvendigvis overhovedet er en dame, du snakker med. De kan sikkert have både mænd og kvinder ansat til at sidde og trække penge ud af folk, der logger ind.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er et velkendt fupnummer med hundredevis af hjemmesider, allesammen styret af et par få studerende der er ansat til at spille "pigerne", og en ejer på Caymanøerne eller noget der bare får ind på kontoen hver gang nogen falder i og køber "mønter". De fanger typisk deres ofre igennem annoncelight med tilbud der burde virke for godt til at være sandt, og pludselig har "pigen" problemer med sin mail men foreslår at samtalen kan fortsætte på en af de mange fup-sider.

Man kan håbe at omtale betyder at flere bliver opmærksomme på fænomenet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dine svar på single datters kommer først når du ikke har flere mønter, og så skal du købe igen. 
 

For en del år siden var der noget der hed “sex.nu” der meldte jeg mig ind. Siden var plat og svindel og lige til at lukke op og s…. I. De piger der virkede seriøse og var forholdsvis frække, de svarede først når medlemsskab var udløbet. Billeder på profiler var falske, og hele sitet lugtede af svindel.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Slowman skrev, for 3 timer siden:

Jeg undrer mig at søde damer gerne vil snakke en masse på single-daters.com, hvor jeg skal købe mønter for at kunne chatte med dem. 
Får damerne  betaling for at “trække torsk i land” altså få mænd til at chatte og købe mønter?

er du sikker på det er damer du chatter med ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
En gang til skrev, for 2 minutter siden:

er du sikker på det er damer du chatter med ;)

Nja… det troede jeg da indtil nu, men grunden til mit opslag var jo at jeg begyndte at tvivle på om der var noget seriøst i det.

Jeg tror jeg, lidt naivt måske, kunne komme i kontakt med lokale damer, der ville mødes og hygge lidt, men jeg skal nok en anden vej.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Slowman skrev, for 4 minutter siden:

Nja… det troede jeg da indtil nu, men grunden til mit opslag var jo at jeg begyndte at tvivle på om der var noget seriøst i det.

Jeg tror jeg, lidt naivt måske, kunne komme i kontakt med lokale damer, der ville mødes og hygge lidt, men jeg skal nok en anden vej.

der er vist kun seriøst for dem som tjener penge på det - godt du sprugte og ikke spilder flere penge der :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...