Silke-pige 13 Skrevet 4. Februar, 2014 Hej dejlige mennesker her på siden Puha får nok en masse forskellige svar men gør mig intet - alle har jo forskellige ønsker og tænder på noget forskelligt Men hvad kigger i efter når i skal besøge en pige/et sted Skal hun tilbyde noget bestemt - som Kone evt ikk er med på eller handler det mere om at få lettet trykket Kram silke PS. Har snakket med Line - og vi har aftalt at jeg skal op og snakke med hende i Randers en dag og se om det sted er noget for mig :) glæder mig :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest knaldehunden Skrevet 4. Februar, 2014 Hej silke dejligt at høre du er ved at få din karriere på skinner. Til dit spørgsmål er der nok mange forskellige svar og for mit vedkommende kan jeg sige at jeg kigger efter kønne piger der kan give mig en god oplevelse, og har mindre besøg hos glædespiger når jeg er i et forhold, så er det andre ting der er vigtige. så den der med at få lettet trykket ja det er jo også altid dejligt M.V.H. Knaldehunden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 4. Februar, 2014 PS. Har snakket med Line - og vi har aftalt at jeg skal op og snakke med hende i Randers en dag og se om det sted er noget for mig :) glæder mig :) En rigtig god idé. Det er nok mere vigtigt at du i første omgang bliver afstemt omkring hvad det indebærer at sælge seksuelle oplevelser og om du i det hele taget kan finde din "plads" i denne branche, end at vide hvad kunderne efterspørger. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 4. Februar, 2014 STOOOOP..!! Hun er kommet til at oprette 2 ens tråde. Det er bedre at det hele er samlet et sted Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg