Hop til indhold
Silke-pige

Hvad kigger i efter før i "vælger" en pige vil besøge :)

Recommended Posts

Hej dejlige mennesker her på siden :)

Puha får nok en masse forskellige svar :) men gør mig intet - alle har jo forskellige ønsker og tænder på noget forskelligt :)

Men hvad kigger i efter når i skal besøge en pige/et sted :)

Skal hun tilbyde noget bestemt - som

Kone evt ikk er med på:) eller handler det mere om at få lettet trykket ;)

Kram silke :)

PS. Har snakket med Line - og vi har aftalt at jeg skal op og snakke med hende i Randers en dag og se om det sted er noget for mig :) :) glæder mig :) :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest knaldehunden

Hej silke dejligt at høre du er ved at få din karriere på skinner. Til dit spørgsmål er der nok mange forskellige svar og for mit vedkommende kan jeg sige at jeg kigger efter kønne piger der kan give mig en god oplevelse, og har mindre besøg hos glædespiger når jeg er i et forhold, så er det andre ting der er vigtige.

 

så den der med at få lettet trykket ja det er jo også altid dejligt :-P

 

 

M.V.H. Knaldehunden

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

PS. Har snakket med Line - og vi har aftalt at jeg skal op og snakke med hende i Randers en dag og se om det sted er noget for mig :) :) glæder mig :) :)

 

En rigtig god idé. Det er nok mere vigtigt at du i første omgang bliver afstemt omkring hvad det indebærer at sælge seksuelle oplevelser og om du i det hele taget kan finde din "plads" i denne branche, end at vide hvad kunderne efterspørger.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...