Hop til indhold

Recommended Posts

Et spørgsmål de de mere rutinerede Thai-brugere:

Jeg har besøgt Kita på en vistnok ret kendt klinik nær den gamle by, lige ved et busstoppested. Kunne godt lide stedet.

Hvordan spotter I at annoncer kommer derfra..? F.eks Kita´s annonce afslørede intet om hvor hun kunne findes.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det finder man først ud af når man booker tid. Med mindre det er en pige som må arbejde i dk og som er et fast sted.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det afhænger af hvad man gør det til. Jeg har det fint med at finde en ny adresse, sålænge det er under samme by som der står i annoncen og det er nogenlunde fornuftigt forhold. Bryder mig ikke om rottehuller.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil også kun besøge pæne rene steder.

Min interesse for det nævnte sted, var fordi jeg noterede mig 2 hobbyrum. Hvis der var 2 piger til stede, var det oplagt til en tur med en kammerat.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har ikke nogen kammerat at dele min hobby med, så for mig er det lige meget. Men som dig foretrækker jeg unge pæne og rene piger der holder til i ordentlige omgivelser.

Del dette indlæg


Link til indlæg

- og lad os så lige slå fast, at Kita bestemt er af den ordentlige slags, veltrænet, veltalende, giver god stemning og forstår faget og giver en god oplevelse. Og så er hun en køn pige.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Napoleon69 skrev, for 6 timer siden:

- og lad os så lige slå fast, at Kita bestemt er af den ordentlige slags, veltrænet, veltalende, giver god stemning og forstår faget og giver en god oplevelse. Og så er hun en køn pige.

Har desværre aldrig mødt pigen.

Nogen der har et link?

Del dette indlæg


Link til indlæg
variomaster skrev, den 25.3.2024 at 09:10:

Et spørgsmål de de mere rutinerede Thai-brugere:

Jeg har besøgt Kita på en vistnok ret kendt klinik nær den gamle by, lige ved et busstoppested. Kunne godt lide stedet.

Hvordan spotter I at annoncer kommer derfra..? F.eks Kita´s annonce afslørede intet om hvor hun kunne findes.

Tæller punktum.... ;)

https://annoncelight.dk/showad/385346

8000

Del dette indlæg


Link til indlæg
variomaster skrev, den 25.3.2024 at 09:10:

Hvordan spotter I at annoncer kommer derfra..? F.eks Kita´s annonce afslørede intet om hvor hun kunne findes.

I de tilfælde bliver man nødt til at tage fat i dem. 

Adressen kommer så snart kontakten er etableret :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trol skrev, for 2 timer siden:

Så der er en ny pige nu... Eller er det en gammel kending.

Jeg er ikke stødt på den annonce/GP før....måske andre i tråden har?!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...