Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/383499

Har her til aften besøgt den meget roste Elena. Og uden at pakke noget ind så må jeg sige at hun er den SMUKKESTE kvinde jeg nogensinde har været sammen med. 
Helt fantastiske øjne, læber, smil, bryster, fisse, mave ej men fucking ALT er jo perfekt på den kvinde.

Mødet gik helt fantastisk, hun er super sød at snakke med, og ja hun kan snakke engelsk. Samtidigt kan hun skifte fra sød ti piv fucking fræk på 2 sek.
Jeg tog mig selv i af kigge på hende mens jeg lod min pik glide langt op i hende og tænke... Er det virkelighed det her? for FY For en skefyld jeg synes Elena er fræk

Nu er de 4 venninder som rejser rundt sammen og jeg fik lige spurgt om man kunne hapse dem alle 4 på en gang. Og det kan man sagtens. Så kære Skattefar, få så sendt de penge du skylder..

Jeg skal helt klart forbi lige så mange gange jeg overhovedet kan.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sommer79 skrev, for 6 timer siden:

https://annoncelight.dk/showad/383499

Har her til aften besøgt den meget roste Elena. Og uden at pakke noget ind så må jeg sige at hun er den SMUKKESTE kvinde jeg nogensinde har været sammen med. 
Helt fantastiske øjne, læber, smil, bryster, fisse, mave ej men fucking ALT er jo perfekt på den kvinde.

Mødet gik helt fantastisk, hun er super sød at snakke med, og ja hun kan snakke engelsk. Samtidigt kan hun skifte fra sød ti piv fucking fræk på 2 sek.
Jeg tog mig selv i af kigge på hende mens jeg lod min pik glide langt op i hende og tænke... Er det virkelighed det her? for FY For en skefyld jeg synes Elena er fræk

Nu er de 4 venninder som rejser rundt sammen og jeg fik lige spurgt om man kunne hapse dem alle 4 på en gang. Og det kan man sagtens. Så kære Skattefar, få så sendt de penge du skylder..

Jeg skal helt klart forbi lige så mange gange jeg overhovedet kan.

Problemet er vel det svært at vælge , skulle man nøjes med 1 af dem .:-) 

Hvor lang tid tog du .. og er blow uden 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bertil68 skrev, for 14 timer siden:

Problemet er vel det svært at vælge , skulle man nøjes med 1 af dem .:-) 

Hvor lang tid tog du .. og er blow uden 

1 time og alt er med gummi.

Del dette indlæg


Link til indlæg
ims skrev, for 15 timer siden:

Gad vide hvad en omgang med alle 4 koster? 

Hvis du tager en time så er der 4x1500,-

Men SHIT et drømme scenarie.. Dog skal der skiftes gummi hver gang du skifter pige og netop det besvær gør at jeg ville vælge sex med kun en og så ellers bare slikkelas og nuller nuller med de 3 andre

Del dette indlæg


Link til indlæg

Smukkere GP findes ikke. Så ærgerligt man ikke må kysse, for hun har de lækreste læber man kan forestille sig. Suk!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Alle fire sammen på en enkelt gang? Inden jeg overhovedet har fået rejsning vil jeg sprøjte udover det hele… bare tanken gør mig svimmel. En trekant er mere end rigeligt for mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bertil68 skrev, for 7 timer siden:

Ha ha ha , spot on 

Men, jeg kunne godt forestille mig at plaske olie ud over alle deres baller og så glide hen over dem med min overkrop. Hvis jeg betaler 4x1500 forventer jeg også lidt mere end sex :lol: .. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...