Hop til indhold
Magical

Dominica endnu en varm anbefaling.

Recommended Posts

Efter at have læst en broders anmeldelse af Dominica ville jeg også lige lede opmærksomheden hen på hende  

Sød og veltalende i engelsk. Lille og slank med store silikone bryster, med det dejlige mørke look klassisk for østlige kvinder fra Ungarn. 
Jeg syntes hun mindede mig om cute Kimberly, dog med tusser, for jer der husker hende.

Jeg ankom trængende efter små 3 måneder siden jeg gik fra min ex. Kunne ikke høre døren “buzze” og der er nogen der har sat et kamera op i vinduet i stueetagens vindue mod vejen. . jeg anbefaler man er obs på.

Det lykkedes dog at komme ind, og jeg må sige jeg syntes hun er pænere i virkeligheden.

Dejligt afslappende vibe når man kommer ind på værelset, og ingen problemer med betalingen.

jeg troede at jeg ville være færdig efter 5 minutter første gang så bestilte en time og forsikrede mig på forhånd at der var “2 times fun” 

Desværre for hende var slamberten på hvad der virkede som steroider i dag, og ville bare have der blev givet den gas, og den havde ikke den lyst til at afslutte. . Selvom jeg da gerne ville selv til sidst. 
 Nu er jeg i rigtig god fysisk form så den fik ikke for lidt.
Hun sagde hun aldrig havde oplevet noget lignende efter jeg kørte mere eller mindre på i en time .

Desværre blev missen på hende noget øm for at sige det mildt, da vi var ved tids ende  fik sku lidt ondt af hende. Men hun tog det som en champ  

Ville klart komme igen, men jeg ved ikke om hun ville var klar på sådan en tur igen.
Kan være jeg må nøjes med 30 minutter.. så hun ikke overlastes 

fang hende før hun smutter. Sød pige uden tvivl.

 

 

 

Redigeret af Magical
Med rettes til men

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...