Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/397339

 

Havde set at Chili var kommet til Horsens, og tænkte at hun da skulle aflægges et visit. Jeg kan ikke komme ind på, hvad vi brugte den time på, men for dælen da det var dejligt. Hun er lille, super sød og sjov, brysterne er lavet, men de er ellers dejlige. Og så er hun liderlig som bare pokker.

I bliver bestemt ikke skuffet ved et besøg hos hende

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fjolleren skrev, for 1 time siden:

https://annoncelight.dk/showad/397339

 

Havde set at Chili var kommet til Horsens, og tænkte at hun da skulle aflægges et visit. Jeg kan ikke komme ind på, hvad vi brugte den time på, men for dælen da det var dejligt. Hun er lille, super sød og sjov, brysterne er lavet, men de er ellers dejlige. Og så er hun liderlig som bare pokker.

I bliver bestemt ikke skuffet ved et besøg hos hende

Pris starter...ved 5.000?:shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fjolleren skrev, for 1 time siden:

https://annoncelight.dk/showad/397339

 

 Jeg kan ikke komme ind på, hvad vi brugte den time på

hun liderlig som bare pokker.

I bliver bestemt ikke skuffet ved et besøg hos hende

Hvorfor kan du ikke komme ind på hvad i brugte timen på ? du kan godt fortælle at hun var pokkers liderlig og at vi ikke bliver skuffede. 

Det lyder mere som et pyramide spil hvor man desværre ikke kan få at vide hvad man skal, men hvor man er garanteret en 3 cifret milliongevinst. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pikken 69 skrev, for 1 time siden:

Pris starter...ved 5.000?:shock:

Ja så håber jeg da godt nok , at det var en go’ oplevelse …

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pikken 69 skrev, for 2 timer siden:

Pris starter...ved 5.000?:shock:

Husk konteksten:

kørsel uden for området tilgængelig,
startende ved 5000
Over nat strat from 10000kr

Del dette indlæg


Link til indlæg

Da jeg så overskriften på annoncen og så dette i beskrivelsen "højde 155, vægt 50 kg" tænkte jeg om det var den Chilli der tidligere holdte til i Horsens (i privat lejlighed da jeg besøgte hende) ... da jeg så så billederne faldt den tanke til jorden. I stedet begyndte jeg at studse lidt over højde/vægt-forholdet i forhold til billederne. Jeg synes ikke helt det stemmer overens. Billederne er efter min mening også ret dårlige. De er ret uskarpe. Jeg synes heller ikke at pigen på på billederne ser specielt thailandsk ud ... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis du kendte hende fra før, ville du nemt kunne genkende hende på billederne - det er den samme "gamle" Chili.   Blot med nye store bryster. Om hendes højde er korrekt aner jeg ikke - hun har ligget mere eller mindre på langs, de gange jeg har besøgt hende. Kan bare sige at højde og vægt passer fint sammen.   Slank flot kvinde med store kunstige bryster! Jeg kunne godt ha ønsket, at hun havde en lidt større røv. :) Men mange Thaipiger er jo lidt smalle om hofterne.

Smag og behag - men jeg kunne bedre lide hendes ægte dejlige bryster som passede perfekt til hendes krop. Men desværre lider mange søde Thaikvinder af den vildfarelse at store kunstige bryster er sagen.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...