Hop til indhold

Recommended Posts

Hej med jer :)

Er der nogen der kender til et sted i Kolding, hvor man kan få en god massage og HJ?

Jeg er ikke interesseret i sex, men alle dem fra Kolding og omegn, som jeg har haft kontaktet gennem Annoncelight vil kun med fuld pakke, eller giver ikke god massage.
Der har været undtagelser på en adresse på Låsbygade, men er kommet derfra med flere skuffelser end positive oplevelser.

Så jeg håber at nogen kan pege mig i retning af en god klinik, hvor man kan få det jeg søger.

Redigeret af snacks

Del dette indlæg


Link til indlæg
snacks skrev, for 22 timer siden:

Hej med jer :)

Er der nogen der kender til et sted i Kolding, hvor man kan få en god massage og HJ?

Jeg er ikke interesseret i sex, men alle dem fra Kolding og omegn, som jeg har haft kontaktet gennem Annoncelight vil kun med fuld pakke, eller giver ikke god massage.
Der har været undtagelser på en adresse på Låsbygade, men er kommet derfra med flere skuffelser end positive oplevelser.

Så jeg håber at nogen kan pege mig i retning af en god klinik, hvor man kan få det jeg søger.

Har du prøvet Nora, hun giver hård massage 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hard1 skrev, den 25.3.2024 at 14:39:

Har du prøvet Nora, hun giver hård massage 

Ja det har jeg. Hun var helt fin men ville gerne have at jeg tog fuld pakke næste gang, og det er jeg ikke interesseret i.

Det jeg leder efter er egentlig bare en god massage afsluttet med HJ.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kipgoresson skrev, for 2 timer siden:

Er sikke på du kan lave en aftale med Grace om at du "bare" er kommet for hendes fantastiske massage og en afslutning med et HJ.

Kan du fortælle hvor i byen hun cirka befinder sig? Og er det privat eller klinik

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan kun tilslutte mig kipgoresson Grace er utrolig dejlig og giver fantastisk god massage hvilet der er meget langt i mellem hos GP nu. Hos de fleste blive man "spist af" med en omgang olie pjask og noget som i min bog aldrig har været massage, det er dog helt anderledes hos Grace jeg har aldrig oplever en så god massage og jeg har igennem årene besøget en del GP, samt "rigtige" massør og har ikke prøvet noget som bare var tæt på at være ligs så godt ! også afslutningen med HJ udføre hun til til perfektion !

Mine varmeste anbefalinger hvis man kan lide massage og lidt mere !

Del dette indlæg


Link til indlæg
pikogpatter skrev, for 11 timer siden:

Jeg kan kun tilslutte mig kipgoresson Grace er utrolig dejlig og giver fantastisk god massage hvilet der er meget langt i mellem hos GP nu. Hos de fleste blive man "spist af" med en omgang olie pjask og noget som i min bog aldrig har været massage, det er dog helt anderledes hos Grace jeg har aldrig oplever en så god massage og jeg har igennem årene besøget en del GP, samt "rigtige" massør og har ikke prøvet noget som bare var tæt på at være ligs så godt ! også afslutningen med HJ udføre hun til til perfektion !

Mine varmeste anbefalinger hvis man kan lide massage og lidt mere !

Jeg kan kun tilslutte mig, Grace er helt sikker et besøg vær, sød piger, dejlig krop, sød at snakke med, rigtig god massage og B2B,

som blev til mere end HJ

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...