Hop til indhold

Recommended Posts

Var forbi Melinda den anden aften. Flere muligheder for parkering tæt på og lige ved Metroen. Hun bor i en fin ny lejlighed i Ørestaden med et par andre piger. Smagsfuldt indrettet med friske blomster på bordet. Hun mødte mig i døren i sexet outfit - præcist som aftalt. Allerede her kunne jeg ikke holde fingre for mig selv. 

Nå men ind i et stort soveværelse med eget bad. Meget rent og med duftelys og erotiske toner, så en hurtig tur under bruseren. Imens klæder Melinda sig helt af og står i Eva-kostume og venter. Hold kæft en lækker krop. Perfekte silli-babser - ikke for store men superb arbejde. En flot stram mave - piercet navle, som fører ned til en endnu mere perfekt stram fisse, hvor man kun lige akkurat kan ane de indre læber. Nøjagtig som billederne på hendes profil. Resten må I selv fantasere om, men kan sige vi kom godt omkring de forskellige stillinger. Melinda tage godt imod og lyder skøn mens man er på. Sluttede i en omvendt cow-girl med udsigt til det hele - nøj det var lækkert at se på, og hun tager virkelig imod. Fik enda lov at mærke hende selv komme, selv om jeg kom hurtigere end planlagt. Efterfølgende masser af tid til at nusse og nappe i al det lækre hun tilbyder. Hende skal jeg helt sikkert have mere af i fremtiden.

https://nympho.dk/n2280/1285/sweet-italien-melinda-best-gfe-now-in-sydhavn-erotic-massage-slim-and-amazing-body-erotic-massage-real-pic-100/#profile-about
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Helt enig i hvad du skriver, hendes krop er next level shit :o Har også selv besøgt hende 2 gange før, dog er det ved at være meget længe siden. Men det frister sgu at se hende igen :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Thank you, fellow mongers, for tipping about Melinda! Just had a pleasure to enjoy her service. I can agree exactly with the starter of this chain, such a nice female body with fantastic curves without anything extra. Her English is good, she's pleasant company to talk to, good mood, etc. everyhing just right. We went through some pretty standard routine in bed, but it was especially enjoyable, she played so nicely along, everything just right to my taste. At 69 I guided her one hand to play with my balls - I always like them to get attention - and so when we finished in doggy she also reached out to massage my balls and perineal area which felt super nice. I'm not sure if that was the reason but when I came it was one of the best in my life, so strong, long lasting, almost painful pressure eruption, a real super-orgasm. And then, as a cherry on top, no disappointing rushing away, but laying beautifully next to me, letting me relax and cool down with little small talk. Now I'm sitting home and I still feel so damn perfectly satisfied. :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Omg, first of all I want to say hi to you all, I'm sorry to come back so late to thank you for choosing me again and again, always.

Thank you and I really appreciate all of you how taking the time to write some nice words about our meetings and really a lot of nice and wonderful words about me , I am impressed and that’s mean a lot for me.
I wish you a wonderful week and I hope to see you soon!

Take care of yourself all of you guys, kisses from Sweet Meli :* :* :* Let's be happy together that summer is finally coming:)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...