ThaiErdetbedste 119 Skrevet 24. Marts, 2024 Jeg har lige været et smut i Tyskland, hvor udbuddet med steder med sexdukker er fint ift. her i DK. Mon tendensen også kommer til DK, måske kender du allerede et sted? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ims 214 Skrevet 24. Marts, 2024 Der var et sted på Fyn for nogle år siden men det er lukket igen. Ved ikke om der er andre Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sweetstone 2796 Skrevet 24. Marts, 2024 ThaiErdetbedste skrev, for 15 minutter siden: Jeg har lige været et smut i Tyskland, hvor udbuddet med steder med sexdukker er fint ift. her i DK. Mon tendensen også kommer til DK, måske kender du allerede et sted? Kunne være spændende at høre om, hvordan det foregår i Tyskland, og priser. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Farvel25 83 Skrevet 24. Marts, 2024 (edited) Ved joldas hade et par stykke i hans swingerklub i Brabrand. Da han lukket tog han dem med nord på uden for Ålborg hvor han har lavet en bar for social udsatte. Hvor man kan få et put på dem for 50kr og rengørningen står man selv for. Og det er for en hele aften/nat Redigeret 24. Marts, 2024 af Farvel25 Stavefejl Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Svendbent 7 Skrevet 24. Marts, 2024 Hvor i landet søger du ? Der er en i Vestsjælland der skriver hun har en. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ThaiErdetbedste 119 Skrevet 24. Marts, 2024 Hende oppe ved Lumsås? Bor på Sjælland. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Svendbent 7 Skrevet 24. Marts, 2024 ThaiErdetbedste skrev, for 1 minut siden: Hende oppe ved Lumsås? Bor på Sjælland. Ser lige om jeg kan finde annoncen har ikke selv været der. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Svendbent 7 Skrevet 24. Marts, 2024 ThaiErdetbedste skrev, for 10 minutter siden: Hende oppe ved Lumsås? Bor på Sjælland. https://annoncelight.dk/showad/377941 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ThaiErdetbedste 119 Skrevet 24. Marts, 2024 Har besøgt hendes gamle dukke, men har den nye tilgode. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Svendbent 7 Skrevet 24. Marts, 2024 ThaiErdetbedste skrev, for 2 minutter siden: Har besøgt hendes gamle dukke, men har den nye tilgode. Bliver spændende at høre om Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Panda Skrevet 24. Marts, 2024 Måske en anelse uhyggelig, hende Madame X. Men jeg kan meget godt lide hun tilbyder ... Tvangsbarbering! Det har jeg aldrig hørt om ført. Så fyrer hun op for Braun barbermaskinen, og når hun så er færdig er man pilskaldet? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg