Hop til indhold
tantonsen78

Advarsel: I dag i ESBJERG hvor jeg er klar til frække aftaler og andet sjov Mit navn er Sanne 81915148

Recommended Posts

Jeg skrev til denne pige https://annoncelight.dk/showad/376461

Prisen stod ikke i annoncen vi en pris for blow omkring kl 9, Jeg syntes at jeg ville tænkte lidt over det men så senere på dagen, tænkte jeg 

at jeg ville høre hvad hun to for en time istedet, hun svare så tilbage at jeg kunne få det blow 100 kr billigere hvis jeg kom nu, som i lige nu og det gjorde jeg så

Vi aftalte stedet og hvornår jeg ville være det, men det var ikke Sanne der lukkede op, men i stedet en pige fra østeuropa som ikke kunne et ord af noget som helst.

Hun fik de aftale penge og gik ud og kom ind igen, men det viste sig kun at være et håndjob, jeg tænkte hun nok lige ville gøre den stiv men nej, hun fortsatte, efter godt et minut begynder hun med sure lyde og "kom, kom, kom" Jeg overvejede selv at gøre det færdig, hun brugte ingen olie eller spyt det var simpelhen groiv behandling fra ende til anden, da jeg var færdig tog jeg mit

tøj og kørte igen. Jeg skrev til nummeret i annnoncen at jeg ville skrive en anmeldelse herinde og at jeg kunne sende et link hertil hvorefter jeg blev truet med at ringe til min kone ( som jeg ikke har) og andet..

 

Mvh Thomas

 

 

 

 

Redigeret af tantonsen78

Del dette indlæg


Link til indlæg
tantonsen78 skrev, for 8 minutter siden:

Jeg skrev til denne pige https://www.eroguide.dk/forum/forum/44-anmeldelser-af-piger-og-klinikker-i-jylland/?do=add

Prisen stod ikke i annoncen vi en pris for blow omkring kl 9, Jeg syntes at jeg ville tænkte lidt over det men så senere på dagen, tænkte jeg 

at jeg ville høre hvad hun to for en time istedet, hun svare så tilbage at jeg kunne få det blow 100 kr billigere hvis jeg kom nu, som i lige nu og det gjorde jeg så

Vi aftalte stedet og hvornår jeg ville være det, men det var ikke Sanne der lukkede op, men i stedet en pige fra østeuropa som ikke kunne et ord af noget som helst.

Hun fik de aftale penge og gik ud og kom ind igen, men det viste sig kun at være et håndjob, jeg tænkte hun nok lige ville gøre den stiv men nej, hun fortsatte, efter godt et minut begynder hun med sure lyde og "kom, kom, kom" Jeg overvejede selv at gøre det færdig, hun brugte ingen olie eller spyt det var simpelhen groiv behandling fra ende til anden, da jeg var færdig tog jeg mit

tøj og kørte igen. Jeg skrev til nummeret i annnoncen at jeg ville skrive en anmeldelse herinde og at jeg kunne sende et link hertil hvorefter jeg blev truet med at ringe til min kone ( som jeg ikke har) og andet..

 

Mvh Thomas

 

 

 

 

der er blevet advaret om den annonce mange gange

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...