Hop til indhold
Simenvo

En nordmann hos den danske hex

Recommended Posts

En lille historie om straff, trøst og belønning.

Etter å ha bodd I Danmark i over to år følte jeg savnet av en streng oppdragerinne, så jeg begynte å lete. Da fant jeg Lady Cherie og avtalte et møte med henne i Hellerup den 20. mars. Jeg bor riktignok I Nordjylland, men en tur til København fristet, samtidig som jeg da også kunne besøke en av mine andre passioner, nemlig operaen. Denne kombinasjonen av tukt med spanskrør og derefter nær tre timer sittende med en meget sår bakende viste seg å være en prøvelse av dimensjoner. Så er det vel slik også en opera skal være, ...med lidelse og passion.

 

Vel, jeg ankom med stor spenning møtestedet I Hellerup og ble møtt av en utrolig flott kvinne i et like flott og sexy antrekk, hvorpå hun førte meg ned til det meget velutstyrte kjellerrom for bdsm. Her ble jeg beordret til å kle meg naken for så å ta en dusj. Deretter pekte hun strengt på den lærkledde spankingbenk, og det var så duket for en time I den gudbenådede hexens vold.

 

Det startet med oppvarming med et flatt trestykke. Først endel forsiktige rapp for så hardere og hardere til min bagende var blitt passe varm. Deretter ble spanskrøret funnet frem for de virkelig harde slag. Disse måtte telles av meg, og da jeg kom titt og ofte ut av tellingen startet hun liksågodt påny og uten noen form for nåde. De siste slag ble utført meget hurtig og meget harde, slik at jeg i min smerte helt glemte å telle med den danske tellemåte, men fortsatte på norsk. Altså "femti" i stedet for "halvtreds" osv. DET skulle vise seg å være en kostbar feil.

 

Når avstraffelsen så var avsluttet kom først trøst og til slutt belønningen. Trøst i form av amming av de to mest vidunderlige bryster og brystvorter, som var en ren nytelse å få suge på. Først den ene og så den andre. Jeg ga dem navnene "Sutte" og "Smatte". Så til belønningen hvor Lady Cherie til slutt viste sin nåde ved å gi meg en golden shower rett i munnen mens hun samtidig utførte en facesitting. Jeg holdt på å drukne da min nese var dekket av hennes vidunderlige underdel, mens min munn ble fyllt opp av hennes varme deilige gyldne veske. Jeg tenkte derimot at hvis jeg skulle omkomme nå så ville det være den skjønneste form for død.

 

Vel, jeg overlevde, og med et stort smil dro jeg så rett til Den kongelige opera for å oppleve del to av min avstraffelse. De som satt ved mine sider undret seg nok over hvorfor jeg ikke kunne sitte stille, ...i hele de over tre timer som stykket varte!

 

Så skal jeg meget snart tilbake til den gudbenådede hexens skjønne vold, skjønt jeg vet ikke om de mange striper hun etterlot på min bagende vil ha forsvunnet innen den tid, men så får det heller stå sin prøve.

www.cherie.dk

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg husker også stadig hendes lille trick med at lukke for næsen med venusbjerget.

Del dette indlæg


Link til indlæg

ja, Cherie kan virkelig noget. Længes hver gang jeg læser beretninger om hende

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...