Hop til indhold

Demon rider

Featured Replies

Skrevet

Så fik jeg mulighed for at besøge demon rider .hun har ingen aktiv annonce . Men fandt en gammel annonce på al .og prøvede at sende en mail. Da jeg rent faktisk havde glemt alt om den mail. Lå der pludselig en dag svar fra hende. En yderst dejlig og behagelig pige. Startet med at få massage.og det gjorde hun faktisk ganske udmærket. Derefter diverse orale ydelser. Bestemt en pige jeg gerne vil besøge igen 

Skrevet

Ja hun er en dejlig oplevelse

Har hun stadig hund?

Skrevet
  • Author
Funktionæren skrev, for 1 minut siden:

Ja hun er en dejlig oplevelse

Har hun stadig hund?

Nej . Det har hun ikke 

Skrevet

Hun er rigtig dejlig og en flot kvinde, og forstår virkeligt at nyde

Skrevet

Åh ja…hende husker jeg også som en dejlig pige. Det er 3-4 år siden jeg havde fornøjelsen af hende. Kunne sagtens tåle en gentagelse 

Skrevet

Jeg har været der en del gange efterhånden. Vil gå så langt og sige at det findes ikke ret meget bedre.

Lækker krop, røv, bryster osv. Og så kan hun virkelig sutte pik.

Kæmpe anbefaling herfra.

Skrevet

Wow, hun lyder og ser fantastisk ud! Prøver mit held og skriver til hende og håber at jeg også kan få svar.

• 2 months later...
Skrevet

Må man spørge om hvor hun cirka hører til?? Altså er det Syd, Nord eller Vest for Århus.

Skrevet

Det er i Brabrand området

• 1 month later...
Skrevet

Nogen der har haft held med hende her hen over sommeren? Synes ikke jeg får svar på mails

Skrevet

Hun skriver hun har ledige tider men svarer ikke på mails

Skrevet

Samme har også prøvet og kontakte hende, uden svar. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.