Hop til indhold

Påske-edition: Hvad foretrækker I: Bryster eller røv?

Featured Replies

Skrevet
  • Author
Den Anonyme skrev, den 25.3.2024 at 13:11:

90% af tråden har slet ikke har noget med hverken overskriften eller indholdet. Lidt ligegyldigt info, så kunne man have bumpet sin egen tråd man lavede om præcist samme emne. :rolleyes:

Meeen til det tråden handler Røv eller bryster?!

(…)

Tak for også at få sagt noget om hvad du tænker. Tråden handler netop som udgangspunkt om begge dele. Så jeg ved ikke, om man kan sige, at 50 % handler om det ene eller 50 % om det andet – jeg tror i hvert fald ikke, vægtningen er 90 % på hverken mine kommentarer til forløbet med en GP jeg blev kærester med eller hvordan tingene står til på GP-markedet. Eller på 90 % på bryster eller røv.

Jeg vil for god ordens skyld gerne understrege, at historien her desværre er god nok. Der kan netop være lidt tvivl om, hvor meget pigen selv dog har været involveret og hvor meget det er en eventuel tredjepart der har været indblandet – desværre er der pga. udtalelser efterfølgende fra pigen selv – der var vist noget med en mand det ikke så var rart at have sex med men som man kunne tale med – og at det endte med pengeveksling etc. en del der peger i retning af en tredjepart.

Jeg tror, det afgørende her er at slå fast, at det er en virkelig alvorlig situation, der desværre har fortsat. 

Jeg ville helt sikkert foretrække ikke at skulle skrive mere om det, men desværre afhænger det også af en anden part end mig selv. Der er desværre tale om en oplevelse, hvor mine grænser blev klart overtrådt, fordi de indgåede aftaler med pigen ikke blev overholdt, og det yder på, at der en del jeg ikke blev informeret om. Jeg er selv fuldstændig overrasket over, hvordan man kan tillade sig at behandle andre. Desværre tyder meget på, at der kan gå mere tid med det her. Jeg ville dog selv 100 % foretrække at skulle hoppe videre til andet som f.eks. at debattere om man foretrækker bryster eller røv eller andre emner. Men nu har jeg desværre netop også fået spørgsmål til emnet i f.eks. andre tråde bl.a. fra dig selv. Der indgår netop desværre også et æreskrænkende aspekt. Så jeg håber ikke, at du tænker det som “ligegyldig information”.

Jeg tror samtidig også, at det er vigtigt at slå fast, at der nogle gange kan blive sagt forskellige ting om andre – nogle gange passer det måske, andre gange ikke lige helt. Jeg har aldrig selv troet, at jeg ville ende i en sådan situation eller være nødt til at offentliggøre den her slags. Tro mig – jeg ville have foretrukket, at det var blevet løst for længst – den slags tager bare tid.

Den Anonyme skrev, den 25.3.2024 at 13:11:

(…)

Hmm, det kommer an på så meget. For mig er en røv vigtigere end bryster. Hvis pigen har begge dele, så er det Win-Win.
De latinske *Host" brasilanske kvinder har de flotteste numser i mine øjne :wub: 

Som ordsproget lyder  - Når enden er god er alting godt ^_^

(…)

Haha og ja. Lad os da netop også få diskuteret lidt om bryster eller røv. Ja, en god latina-numse – det er altså noget særligt. Jeg husker især Alicia for at have en utrolig skøn en af slagsen – og faktisk også et par dejlige bryster.

Der er lidt noget med den caribiske sol og varme der.

Jeg ved ikke med alt det med ordsprog. Vejen frem er fyldt med bump, men forhåbentlig også et par gode bryster eller to? 

Jeg hælder nok selv mest til bryster fortsat.  Jeg tror faktisk netop også, at det skulle kunne sige noget om hvilken type mand man er, om man er til det ene eller andet – måske nogen kan gøre os klogere på det?

Luna_xo skrev, den 24.3.2024 at 23:46:

Man behøver ikke nødvendigvis at vælge.. ^_^ Nogle kvinder har både til gården og gaden:wub:

Haha, det må da lidt være drømmescenariet, at der er en GP der er så skøn at hun har både-og. Hvad skal man så gøre når man står med sådan en skønhed? :)

/TheLion

Redigeret af TheLion
Korrektur mm.

Skrevet
TheLion skrev, for 8 timer siden:

Haha, det må da lidt være drømmescenariet, at der er en GP der er så skøn at hun har både-og. Hvad skal man så gøre når man står med sådan en skønhed? :)

Være taknemmelig og nyde det? :lol:

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.