Studenten 61 Skrevet 4. Februar, 2014 http://www.12thai.dk/ Yder ingen ekstra service. Selvom hun tydeligvis ikke var genert over at jeg var nøgen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
den nysgerrige 312 Skrevet 5. Februar, 2014 Hmm mindes ellers jeg har læst andet sted eller her at hun tulbyder HJ - er det stadig kun ejeren der giver massage? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 5. Februar, 2014 Du forveksler ikke med hende på Grundtvigsvej? Her gives HJ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
den nysgerrige 312 Skrevet 6. Februar, 2014 Nope har været der før og efterfølgende læst at der var en anden der var blevet tilbudt HJ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sdr.jyden 2 Skrevet 6. Februar, 2014 Hej. Det er da hende der tidligere har været på Grundvigsallé Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ratt 107 Skrevet 25. Marts, 2014 Hvad blev vi egentlig enige om her?? Gav hun ekstra service?? :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 25. Marts, 2014 (edited) Hvis det er hende fra Grundtvigsvej, har hun i hvert fald tidligere gjort det. Redigeret 25. Marts, 2014 af Borende X Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ratt 107 Skrevet 25. Marts, 2014 Jeg må en tur forbi næste uge... Så kan vi måske endegyldigt finde ud af det.. :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
etavolk 12 Skrevet 2. Juli, 2014 Jeg må en tur forbi næste uge Var du der? Hvad fik du? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ratt 107 Skrevet 3. Juli, 2014 Nåh ja.. Glemte sgu da alt om denne tråd.. Ok massage, men fik ikke ekstra ydelser.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Zaps 6 Skrevet 11. August, 2015 Nogle der har været hos hende på ringgade i Sønderborg for nylig?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Misterharibo2011 5 Skrevet 4. Juli, 2016 Jeps var der i sidste uge - hun tilbyder ikke ekstra, kun alm massage. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Happythailover 11 Skrevet 9. September, 2016 Hvad så med de to andre steder i Sønderborg, Helgolandsgade og Holger Drachmanns Gade? Tilbydes der ekstra? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
keymaker 43 Skrevet 11. September, 2016 The One Thai er kun massage ("keep underpanties on!"). 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg