Hop til indhold

Recommended Posts

Hende Dtoy de reklamerer med er ny behandler i Birkerød ser spændende ud. Men man kan ikke booke hende. De har en flot hjemmeside, men det virker som et sted med meget lidt aktivitet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har været der, tidsbestilling online, en times thai massage hos Pennapa. God massage uden at være prangende, rimelig standard . Virker til at være er grønt sted, ingen tilnærmelser, pokkers for hun har en ustyrlig god røv :biggrin:

/Guy

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er meget normalt at de lige vil se dig an, før de tilbyder mere ex hj.   De fleste er gift og facaden skal holdes 

Redigeret af Klipklap

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guy skrev, den 30.3.2024 at 11:07:

Har været der, tidsbestilling online, en times thai massage hos Pennapa. God massage uden at være prangende, rimelig standard . Virker til at være er grønt sted, ingen tilnærmelser, pokkers for hun har en ustyrlig god røv :biggrin:

Var det i Birkerød du fik massage? 
Jeg kørte forbi og der er et lille midlertidigt banner, som hænger på facaden, hvor hele vindues partiet et fyldt op med rå rockwool bats.  Ser meget(!) lidt indbydende ud. Jeg troede ikke der var åbent.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Yes, det er lige præcis det du ser i Birkerød og enig, troede heller ikke ved første øjekast der var åbent, men den var god nok

 

/Guy

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guy skrev, for 16 timer siden:

...troede heller ikke ved første øjekast der var åbent, men den var god nok

Jeg gjorde som du gjorde... bookede en time - men hos Dtoy. Biksen er ikke færdig men der skulle blive arbejdet på det... Og så kan jeg  bekræfte at det er hende på billedet på hjemmesiden,- eller det var hende for billedet er en del år gammelt. Men hun er nu stadigvæk en køn (moden) kvinde. 

Jeg fik en times rigtig fin massage for bare 400,- ...Og ikke andet... Det blev ret klart fra start da hun sagde at jeg kunne hænge tøjet der og så beholder du bare underbukserne på.... Jeg vil sige vil du have en god omgang massage så er det et fint sted :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
The_dude_man skrev, for 18 timer siden:

bookede en time - men hos Dtoy.

Hvordan bookede du hende samt pris fremgår ikke lige via hjemmeside.

/Guy

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guy skrev, den 5.4.2024 at 06:09:

Hvordan bookede du hende samt pris fremgår ikke lige via hjemmeside.

/Guy

Mærkeligt… jeg var lige på hjemmesiden igen og nu var hun der ikke. Men da denne tråd startede så kunne hun ikke vælges - så kom hun på - og nu er hun væk. 
 

Men det er muligt at vælge: Tilbud massage hos Dtoy til 399kr. Aller sidst når du vælger massageform på hjemmeside.

sorry har desværre ikke bedre svar. Prøv igen og nogle dage måske er hun mulig at booke igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guy skrev, den 5.4.2024 at 06:09:

Hvordan bookede du hende samt pris fremgår ikke lige via hjemmeside.

/Guy

Ved ikke om du allerede har set det men nu kan man booke Dtoy på hjemmesiden til 399,- for en time.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nope, men hermed er hun nu booket.

tusind tak for heads up her :)

 

/Guy

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...