PeeHairy 315 Skrevet 22. Marts Hej brødre Er her en el nogle som kender Lenamusen ved Torsted/Horsens. - Som vil dele lidt erfaringer Tak. Enten her el pb Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PeeHairy 315 Skrevet 22. Marts https://annoncelight.dk/showad/370543 og med link nå - havde lige posten efterlysning da jeg då så der var en anmeldelse. Tak for den. Er der andre erfaringer? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Julius 1034 Skrevet 22. Marts Her lidt mere omtale 370543 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PeeHairy 315 Skrevet 22. Marts Ja lidt ( meget) modsigende anmeldelser må man sige…. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Julius 1034 Skrevet 22. Marts (edited) PeeHairy skrev, for 1 time siden: Ja lidt ( meget) modsigende anmeldelser må man sige…. Det virker også lidt mistænksomt, at hun her anbefales af en anden (nyoprettet) GP Eller ... måske en anden GP, måske hende selv ... Det virker også lidt mistænksomt, at "Bjerre40" og "Acebishop" begge er oprettet næsten på samme tidspunkt. Redigeret 22. Marts af Julius Tilføjelse 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PeeHairy 315 Skrevet 22. Marts Åh ja det kan jeg godt se. det lugter langt væk af fake og snyd! og den ene er GP. OG de liker hinandens opslag Hun stryges fra listen. Tak for hjælpen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lenamusen54 2 Skrevet 27. April Hej i denne tråd jeg er Lena og i skønne herre der er her inde. Mine anmeldelser er ikke fake, håber virkelig en af jer lækre mænd vil kigge forbi og mærke at det faktisk ikke er fake. Denne verden er svær og være i da det ik er let og få anmeldelser når i ikke besøger mig frække kys lenamusen Horsens PeeHairy skrev, den 22.3.2024 at 18:22: Åh ja det kan jeg godt se. det lugter langt væk af fake og snyd! og den ene er GP. OG de liker hinandens opslag Hun stryges fra listen. Tak for hjælpen 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Støvlemanden 140 Skrevet 17. Maj Ser frem til at høre fra @Lenamusen54 i anden sammenhæng. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg