Hop til indhold

valentinarica1 kbh

Featured Replies

Skrevet

https://sugardaters.com/da/profile/5VRvld.7R0 
sød frb pige, 
Hun vil have 4000 men så er det et par gange uden. Det kan afskrække , begge dele. Men kan også være interessant
Er der nogen som har erfaring. Det foregår hos hende !

Skrevet

Hun ligner rigtig meget en jeg kendte og også været i seng med for en del år siden. Skide sød, columbianske rødder og mega lækker, men også langt oppe på listen over de mest kedelige og intetsigende knald jeg har oplevet og rent faktisk så elendigt at jeg aldrig gentog det selvom jeg havde mulighed. At hun vil have 4k lyder som det vildste spild af penge medmindre hun har forbedret sit engagement i sengen med et par tusinde procent! 

Skrevet

hm ligner , det er nok ikke hende  så. du ville bare prale og tale ned om en du ikke har råd til. du hører jo hjemme i segmentet 1000 med creampie, som du anmelder mest herinde. du skriver jo selv i et indlæg du aldrig har givet mere end 1500 til nogen og det er et princip. 
så fis af med din falske anmeldelse ok ?

Redigeret af sødetablet

Skrevet

Tak for at minde mig om hvorfor jeg så sjældent skriver herinde, vi ville have et langt bedre forum, som var langt mere motiverende for flere at deltage og dele oplevelser i, hvis ikke folk der bidrager blev bedt om at fise af! 

For at klarificere, jeg har ikke noget behov for at prale, havde jeg det, så ville min aktivitet herinde have været markant anderledes!

Pigen der sidder med en pose citroner på en trappe har jeg kendt i ca 12år men ikke haft kontakt til i ca 3-4år (stadig connected med hende, hendes far og søster på FB). Jeg har også været sammen med hende, ikke som sugar babe! Om det var gratis eller 4000 så var det ikke værd at gentage! 

Er det hende du har snakket med på platformen skal jeg ikke kunne sige, hendes billeder kan sagtens være blevet lånt.

Skrevet
Neuken skrev, for 8 minutter siden:

Tak for at minde mig om hvorfor jeg så sjældent skriver herinde, vi ville have et langt bedre forum, som var langt mere motiverende for flere at deltage og dele oplevelser i, hvis ikke folk der bidrager blev bedt om at fise af! 

For at klarificere, jeg har ikke noget behov for at prale, havde jeg det, så ville min aktivitet herinde have været markant anderledes!

Pigen der sidder med en pose citroner på en trappe har jeg kendt i ca 12år men ikke haft kontakt til i ca 3-4år (stadig connected med hende, hendes far og søster på FB). Jeg har også været sammen med hende, ikke som sugar babe! Om det var gratis eller 4000 så var det ikke værd at gentage! 

Er det hende du har snakket med på platformen skal jeg ikke kunne sige, hendes billeder kan sagtens være blevet lånt.

ok det får vi så se når jeg taler med hende , tror du er fuld af fup og gamle citroner , som er sure 

Skrevet

At jeg har et princip om ikke at betale mere end 1500,- (måske ved at være tid til at justere den lidt op) er fordi det er min klare oplevelse at dem der har høje forventninger udelukkende er her for pengene, og kun er interesseret i at yde et minimum. Der er massere af lækre sugarbabes, både unge og gamle, der levere fantastiske oplevelser for 1000-1500 og dem besøger jeg hellere igen og igen. 4-6000 er for mig det samme som jeg bruger på en weekend på hotel i en europæisk storby med en lokal babe.

Skrevet
sødetablet skrev, for 2 minutter siden:

ok det får vi så se når jeg taler med hende , tror du er fuld af fup og gamle citroner , som er sure 

Og jeg tror du ville have en langt mere harmonisk tilværelse hvis du mødte folk med en anden attitude!

Skrevet

Både Neuken og Sødetablet er smidt ud af tråden med beskeden:

Lad være med at blive personlig, tale direkte til eller om andre eller afspore.

Fix jeres dialoger i PM.

Både dig og "den anden" er bannet fra tråden. 

Skrevet
Stapler skrev, den 24.3.2024 at 14:06:

Både Neuken og Sødetablet er smidt ud af tråden med beskeden:

Så er der jo ligesom ingen tråd mere da det er de eneste 2 der har været på tråden.

Er selv blevet smidt ud af min egen tråd engang.

Stabler er da til at grine af.

Jeg bliver sikkert smidt helt ud af EG med denne kommentar men pyt jeg overlever.

Skrevet
ellap999 skrev, for 6 timer siden:

Jeg bliver sikkert smidt helt ud af EG med denne kommentar men pyt jeg overlever.

Korrekt. Du overlever, og du blev smidt ud. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.