Hop til indhold

Recommended Posts

Har oplevet det samme, utrolig smuk og ikke mindst sød thaipige, men engagementet var ikke til stede.

Del dette indlæg


Link til indlæg

der mangler engagementet fra hendes side det virker lidt ligegyldig hun virker kededelig og uden smil

hendes BJ nok det mest kedelige jeg længe har oplevet.

men det er skam for hun er virkelig smuk 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Åhhh vi kan vel alle have en dårlig dag på jobbet, 

jeg har kun haft gode oplevelser med Vida, men jeg tror det betyder meget om man lader hende styre showet for så føler jeg hun lever sig 100% ind i det 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tungen72 skrev, for 1 time siden:

Åhhh vi kan vel alle have en dårlig dag på jobbet, 

jeg har kun haft gode oplevelser med Vida, men jeg tror det betyder meget om man lader hende styre showet for så føler jeg hun lever sig 100% ind i det 

Virker lidt komisk....du har skrevet 15 indlæg her på eroguide, alle omhandlende VIDA , er du hendes alfons....tror du vi alle er idioter, og at vi ikke kan gennemskue dine fake indlæg

Del dette indlæg


Link til indlæg
reknas skrev, for 3 timer siden:

Virker lidt komisk....du har skrevet 15 indlæg her på eroguide, alle omhandlende VIDA , er du hendes alfons....tror du vi alle er idioter, og at vi ikke kan gennemskue dine fake indlæg

Hmmm. Jeg er mega betaget af hende og ligger en del penge hos hende 

Del dette indlæg


Link til indlæg
reknas skrev, for 10 timer siden:

Virker lidt komisk....du har skrevet 15 indlæg her på eroguide, alle omhandlende VIDA , er du hendes alfons....tror du vi alle er idioter, og at vi ikke kan gennemskue dine fake indlæg

Men jeg vil nu gerne give ham ret, jeg har også kun haft positiv oplevelser de 5-6 gange jeg har besøgt hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...