Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/273446

Jeg var lige forbi Sirada Thaimassage i går, og ja havde fornøjelsen af den utroligt smukke Netti, hun er noget af det smukkeste man kan forestille sig, både hoved, krop, bryster, røv, fisse, ben og alt derimellem er perfekt, hun giver fantastisk sex med hendes lille stramme, lyserøde fisse i centrum, hvilket passer perfekt til min lille pik. Hun er meget ung og brysterne er silikone i mellem størrelsen, måske lidt hårde, men utrolig smukke. Hun kan slet ikke snakke et ord engelsk, så alt skal aftales med Sirada inden fornøjelsen starter.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var hos hende i dag, jeg nåede slet ikke at have sex med hende, det virkede også som om hun trak tiden ud, hun brugte enorm lang tid på at give massage.   Hun gav et blowjob bagefter,hvilket ikke var super godt. det virkede lidt som om hun helst ville undgå sex, så det var lidt en flad oplevelse. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sfk skrev, den 22.3.2024 at 19:52:

Var hos hende i dag, jeg nåede slet ikke at have sex med hende, det virkede også som om hun trak tiden ud, hun brugte enorm lang tid på at give massage.   Hun gav et blowjob bagefter,hvilket ikke var super godt. det virkede lidt som om hun helst ville undgå sex, så det var lidt en flad oplevelse. 

Det er jo ikke helt samme oplevelse som jeg fik, jeg startede med sex, og da jeg så, og smagte på den lille lyserøde fisse, kunne jeg slet ikke vente med at komme derind, og det var ekstremt dejligt, så jeg nåede slet ikke at få blowjob, og derfor kan jeg ikke sige hverken godt eller skidt om hendes blowjob. Til sidst brugte hun den resterende tid på at give mig en fornuftig god massage.

Jeg vil nu altså altid selv sørge for at få sex hvis jeg har betalt for det, også selvom pigen trækker tiden ud.....

Måske vil hun gerne undgå sex hvis pikken er stor, det er muligt at det kan gøre ondt på hende med en stor pik, da hun altså ikke har ret meget plads der. - jeg ved det ikke, men måske en mulighed.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Trol har spurgt lidt ind til Netti, så nu en lille opdatering.

Jeg besøgte Netti igen i søndags, og denne gang med bedre tid, og jeg blev ikke skuffet, hun gav alt hvad jeg kunne ønske mig, og hun formåede at få mig til at gennemføre runde 2 også (aftalt på forhånd) hvilket med årene er blevet en sjældenhed. Der var ingenting med at hun ville undgå sex, tværtimod fik jeg prøvet mere eller mindre alle de stillinger jeg kunne komme i tanke om, og jeg fik lov til at kysse og slikke alt hvad jeg ønskede, og der var masser af oralsex til os begge både før, under og efter. Da jeg havde 90 minutter blev der også bedre tid til en dejlig massage, hvor hun gennemgik hele kroppen, lige fra fødder til ansigt, og hun forstår at pirre de rigtige steder og generelt er det rigtig lækker, måske mangler hun lidt kræfter til rigtig at give en god/hård massage som gavner en gammel krop.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fisken16 skrev, den 22.3.2024 at 06:58:

https://annoncelight.dk/showad/273446

Jeg var lige forbi Sirada Thaimassage i går.

Ikke mange negative oplevelser du har haft ved Sirada :D Kan godt forstå du ikke vil ud med din special pris.

Elsker nu at læse dine indlæg så bare fortsæt ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...