Hop til indhold
Wish

Ana Flensburg

Recommended Posts


På vejen hjemover fra Hamborg kiggede jeg forbi Ana på DuburgerStrasse 17 i stuen.


https://sexnord.net/profile/734012/ana

Blev i døren mødt af den sødeste og mest frække pige i sort string og meget lille bh fra Amazonas i Brazilien.

Ind på værelset i den lidt bedre af Flensborg standard pæne lejlighed, fik aftalt 30 min til 100euro og mig derefter ud i badet, da jeg kom ind på værelset lå hun klar på alle 4 med den lækreste numse lige i vejret til mig.
Sexen, super lækker, hun smager fantastisk og hun yder og nyder virkelig selv denne stund vi nu havde sammen, da jeg desværre havde skudt kanonen af efter et lækkert knald kunne jeg jeg ikke få lillemanden op igen da jeg allerede tidligere på morgenen havde haft en fræk date på mit hotel i Hamborg hvor jeg var blevet tømt 2 gange! (Dumme mig)
Tiden blev der ikke kigget på, blev derfor liggende i hendes/min arm, smilende og med meget kærlig øjenkontakt til min lækre Brasil pige hvor jeg følte at hun nød at ligge i min arm og bare nyde den stille snak vi havde om hendes liv her i Europa.

Hun er her ugen ud, tar så til Augsburg og mente hun ville komme nordpå igen senere, bor gør hun i Tirol/Østrig, fik da heldigvis hendes privat nr, og hvis, måtte jeg gerne kontakte hende på mobilen.

Som sagt tidligere i mit liv, jeg er bare så vild med kvinder fra Brasilien?

Smiler sgu her endnu.
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...