Hop til indhold
HansenDanmark

Anna i Melsdorf ved Kiel

Recommended Posts

Jeg må indrømme jeg lige har haft en af de helt gode GFE oplevelser 

https://sexnord.net/profile/733433/anfaengerin-anna
Der er en lille times kørsel fra grænsen men jeg var fascineret af billederne og med firmaøse går det nok med kørslen. 
Stedet ligger i et industrikvarter med parkering lige ved døren.
Døren er åben så du står ikke til offentligt skue. 
Jeg ringede på klokken med Annas navn på og døren blev lukket op af en som ikke lignede billederne. Hun viste mig til værelset og sagde Anna ville komme lige om lidt. Jeg tænker det er hende som håndterer telefonerne. Der er andre piger på adressen. 

Værelset er meget standard med en clockradio til at lave lidt baggrundsmusik
Anna ligner meget pigen på billedeme men jeg tror ikke de er rigtige. 
Hun er meget køn og spinkelt bygget med langt sort hår. Hun har små dejlige bryster. Anna kommer fra Venezuela og taler ikke meget engelsk. 
Tøjet bliver taget af og vi krammer. Hun giver rigtige kys, dog ikke med tunge, men længe siden jeg har fået så dejlige kys. 
Vi ligger og på sengen og krammer og hun er meget berøringsvenlig, ikke noget med at slå hånden væk. 
Jeg slikker hende og da jeg tager hovedet væk efter noget tid fortsætter hun selv med fingerene. Utroligt frækt at se på. 
Blow var med gummi kan tilkøbes uden og det vil jeg næste gang. Blow var middel, men måske bedre uden gummi. 

Sex var dejlig og hun giver lidt frække støn fra sig så bare giver ekstra stemning. Vi var igennem et par stillinger inden jeg måtte give løs med hende liggende ovenpå mig indslynget i en tæt krammer som jeg bedst kan lide det. 
Alt i alt en dejlig oplevelse med en ung pige som levede sig meget ind i situationen og jeg er vældig tilfreds. 
Gentagelse: Ja 100%. 
Hun rejser i morgen og jeg fik ikke spurgt hvorhen. Jeg håber hun kommer til Flensborg  snart. 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Meget sød pige jeg gerne kunne have besøgt!

Men "Ved Kiel" var vel noget unøjaktigt. Det sted ligger mellem Rendsburg og Nordsøen.....  Eller det er måske det sted hun har flyttet til og holder til nu?

Redigeret af BigDaddiz

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...