Hop til indhold

Recommended Posts

Var forbi den nyankomne pige i går. Hun ser rigtig dejlig ud på billederne, men virkeligheden var bare så meget bedre! Petit med et dejligt smil og bryster man ikke kan holde fingrene fra…

Havde bestilt en time med FP. Døren blev åbnet i samme øjeblik jeg ringede på, og blev modtaget med et imødekommende smil og budt velkommen.

- massage hvor man nærmest bare sejler hen, indtil hun begyndte at stryge mere intimt… så kom der liv i banditten. Alt gik nærmest af sig selv, og hun gav et himmelsk blow. Var faktisk nødt til at stoppe hende en enkelt gang, så jeg ikke slap min ladning alt for tidligt. Jeg har ingen ide om hvor lang tid det tog, men på et tidspunkt satte hun sig på mig og red mig så jeg endnu engang skulle koncentrere mig om ikke at komme….

2-3 forskellige stillinger senere blev jeg forløst….. oplevede på intet tidspunkt hastværk, og følte mig hele tiden i centrum for forkælelse.

Efter mit besøg fandt jeg ud af, at hun også knalder uden gummi og har anal på menuen. Tror det kalder på et nyt besøg!

https://annoncelight.dk/showad/387710

Del dette indlæg


Link til indlæg

To anmeldelser herinde, begge af thaisteder, og begge steder i Fredericia, og begge med ret enslydende beskrivelser om, at der bare vare uendelig med tid, mulighed for sex uden gummi osv.

Lugter sgu lidt af fake anmeldelser.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du må tro hvad du vil.

Jeg bor i området og benytter mig af og til af forskellige klinikker. Jeg har det bedst med thaipiger, de kan noget specielt.

- men fake, er ikke fra mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...