Hop til indhold
BenHur

Advarsel: Fræk aftale i Aalborg / Amalie34

Recommended Posts

Hende her...

 

Nå gutter. Tog en for holdet igen.

Relativt til at lave en aftale med, men.... Så kom hun ikke, skriver så at jeg skal køre til Lindholm, hvorefter hun ikke svarer i noget tid. Da jeg venter en halv time forgæves kører jeg, hvorefter hun får mere travlt med at jeg skal komme retur. Det gentager sig igen med kortere ventetid. Så vil hun pludseligt gerne tale i tlf og får mig tilbage. 

 

Det viser sig desværre at hun var en køn pige der er faldet i lidt narko/opioider, så hun er noget snøvlet og desorienteret, snavs under neglene, osv. Jeg forholder hende ret hurtigt til hvad jeg ser, hvilket hun bliver lidt småsur over. I stedet for bare at blive kørt retur beder hun om at blive kørt til Hjørring. Jeg er en flink fyr, så jeg tager da bare den lange tur hjem...

 

På vejen siger hun at hun vil have 500kr for hendes tid og flipflopper over om hun skal til Nørresundby og Hjørring. Truer mig ligeledes med at tage et billede med nummerplade osv og hænge mig ud. Der blev ikke meget snak på turen til Hjørring og hun fik en hund ud af ren medlidenhed. Vil ikke give mere, da det nok går til en form for selvskade.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...