Hop til indhold

Recommended Posts

Netop hjemvendt fra Rio de Janeiro er her en meget kortfattet rapport baseret på 14 dages oplevelser.

Pigerne i Rio er unge, smukke, og til salg for små penge.

Der er masser af "nightclubs" omkring Copacabana og Ipanema, som fungerer som luderbarer. Man går ind, får et par drinks, møder en sød pige og ser hvad der sker.
Nogle klubber har et rum, hvor man for ca R$150 kan tage lege med pige in 40 minutter eller man kan købe hende fri for R$250 og tage hende med på et Motel, som så typisk koster R$150 for to timer. Herudover kommer pigens pris, som er op til forhandling og som afhænger af tidspunkt og udseende. Det kan være alt imellem R$400 og R$2000 for en time, men typisk R$600-R$800 for pigerne på klubberne. Min anbafaling er, at man får pigens WhatsApp og laver en aftale dagen efter inden hun skal på arbejde. Det er helt normal procedure og man ser det ske konstant på disse barer. Og fordelen ved at møde hende, mens hun ikke er på arbejde er, at hun selv tjener lidt mere og ikke har så travlt med at komme tilbage på "kontoret"

Jeg var ikke på MAP's som ellers er det mest kendte og anbefalede sted. Min vens ven ejer Club Casablanca i Copacabana, som uden sammeligning har de smukkeste piger. Gennemsnitligt er der 35 piger på arbejde på en aften, og som ven af ejeren hyggede jeg mig gevaldigt det sted. Mange piger går forbi MAP's kl 22 inden de skal møde på arbejde kl 24, for hvis de kan score en god kunde der, kan de holde fri resten af natten. Jeg var på adskillige af klubberne i Copacabana, og kun få kunne måle sig med Casablanca.

I Centro ligger der rigtigt mange halvskumle steder, hvor man kan nyde en øl for R$10 og få sex for R$50 - eller man kan gå til et lidt pænere sted, hvor priserne går fra R$75 for 15 minutter til R$200 for en time. Pigerne der er stadig virkeligt pæne, men måske et par år ældre end pigerne fra Copacabana og Ipanema. Der er også deciderede bordeller, hvor man kan få hvad man vil for R$250-400 med frit valg mellem de 10-15 piger, som er på arbejde.

Og er man i Rio i længere tid, kan man nemt lave aftaler over Tinder eller Badoo. Her kan man forhandle sig til priser fra r$300 og op (plus taxi/uber) og uden nogen egentlig tidsbegrænsning. Mange favela-piger er til salg og det er både normalt og accepteret at de tjener penge på den måde.

Priserne afspejler selvfølgelig de services man ønsker. Ovenstående er regulær husmandssex, hvor nogle piger giver en seriøs GFE, men alt andet er til salg for små ekstrabeløb.
Hej må jeg tage et par billeder? Du får R$10 ekstra? Må jeg komme i din mund for R$20?  Tag den i røven? Uden kondom? Tag en veninde med? Relativt små beløb giver adgang til rigtigt mange ting.

Jeg selv gav fra $R85 for 20 minutter med en pige i Centro til $2700 for halvanden time med 3 piger (hvoraf to var tvillinger) på 4X4, som er en high class "Thermos" - udover alle dem, der lå midt imellem :D 

Rio kan klart anbefales, men vær opmærksom på at pigerne er meget professionelle, og de har ingen skrupler med at snyde, hvis de får mulighed for det. Det gælder både dem på gaden og dem på klubberne og også selv om man kender klubbens ejer! (bitter erfaring)

Bedste oplevelse var et par timer på et "Luxury Love Motel" med egen pool, jacuzzi osv. Det kostede R$800 for op til 6 timer og pigen fik R$1.500 for to timer. Min ven sagde det var voldsomt dyrt (efter Rio-forhold) men oplevelsen var "out of this world" og helt klart pengene værd.

20240309_211836.thumb.jpg.29550287ff6025b2ec451fc867c6e338.jpg

1 brasiliansk reai (R$) svarer i øvrigt til ca 1.35 DKK

 

14 dage i Rio. 12 gange fisse fordelt på 7 gange sex med 10 forskellige piger.

Redigeret af yrghh

Del dette indlæg


Link til indlæg
lille_peter skrev, for 1 minut siden:

Tak for en fantastisk rejse beretning @yrghh.

Man bliver slet ikke misundelig.......jo, lidt meget:D

Hvad har de 14 dage i Rio kostet dig?

Jeg har ikke helt regnet det ud, og jeg tror heller ikke jeg har lyst :D

Mit bud er, at jeg kunne have fået en rigtig god ferie med mange gode oplevelser for omkring 15 - 20K inkl flybilletter, men min samlede udgift var nok omkring 2-3 gange højere.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Om godt 6 uger tager jeg afsted igen. Til den tid vil jeg have et budget på 1.000 kr pr dag - altså ca nok til en til to timer med en high class 20-årig pige, hvis jeg hverken spiser eller drikker den dag (men nu kender jeg lidt flere tricks og regner med at det bliver lidt billigere).

I midten af juni kommer der en ny rejserapport :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Muckenschnabel skrev, den 5.4.2024 at 17:21:

Hvordan gik det med sprog? Kan man komme fint afsted uden at kunne portugisisk?

Det er meget få som taler engelsk. Enkelte forstår lidt spansk.

Så jeg har lært et par høflige fraser som "Undskyld", "goddag", "må jeg bede om regningen", "To øl!", "Hvad koster en time?" og resten foregik med Google Translate. Pigerne er selv lynhurtige til at hive telefonen frem, så de undgår misforståelser.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...