Hop til indhold

Recommended Posts

så fik jeg endelig mødt lea efter meget bøvl med at få fat på hende . er glad for det lykkedes til sidst , så i får endnu en anbefaling af hende , men med et par nuancer

https://nympho.dk/n16561/5788/horny-lea/

kontakten til lea var slet ikke god . der gik timevis inden jeg fik kortfattede svar fra hende , ofte efter midnat . i en anden tråd blev det nævnt at hun har droppet sin manager , og knas med tidsbestillingen må være prisen for at være selvstændig , så det må man jo støtte op om trods alt

jeg mødte lea i en lejlighed med andre piger , men mødte heldigvis ikke andre på trods af lidt larm .

ind ad døren og der var lea . gudesmuk som sine billeder . lidt bleg og meget høj . gudekrop med bløde silikone bryster

fik med det samme indtryk af at hun var alt for professionel , da alt det kedelige skulle klares først . altså intet snak , kælen eller andet før betaling var på plads , jeg var i bad og efterfølgende fik sprittet banditten af . forventede gfe i top , og den slags praktikaliteter klares typisk mere elegant

men jeg skal love for at hun gjorde op for det i akten . hendes bj er jo suveræn , hun suger rent faktisk og ikke bare slikker . sex var også skønt med hende . hun lagde selv op til runde to og tog initiativ hele vejen igennem . synes nogle kaldte hende multiorgasmisk på et tidspunkt , det oplevede jeg dog ikke desværre . synes faktisk det var svært at få hende til at komme og jeg lykkedes ikke denne gang

pillowtalk gjorde meget for kemien synes jeg . jeg mærkede hvem hun var under gfe facaden , og det var spændende at udforske . når jeg kigger tilbage var der faktisk ikke så meget gfe over hende som andre nævner , måske fordi jeg åbnede op for hendes rigtige jeg

generelt er et rigtigt fint besøg der skal gentages . se at besøge hende mens i har chancen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for anmeldelsen, hun ser sgu dejlig ud.

Men 

AgentLeman skrev, for 27 minutter siden:

lidt bleg

forventede du ikke det, med de billeder, hun har jo dejlig hvid hud på billederne?

Del dette indlæg


Link til indlæg
½angel skrev, for 4 minutter siden:

forventede du ikke det, med de billeder, hun har jo dejlig hvid hud på billederne?

hehe , jeg blev nok mest overrasket over hendes blonde øjenbryn som næsten ikke kunne ses mod hendes hud . det forstærkede effekten , og derfor virkede hun blegere end billederne ligger op til

vil dog gerne understrege at hun var smuk på alle måder

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for fin anmeldelse ;-)

Hun har ret lys hud i følge de billeder der er bl.a. ude i solen så det kan man jo ikke undre sig over. 
 

// Amar Lover

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...