Hop til indhold
Letager.forever

Danske Tilde - fake og afpresser

Recommended Posts

Hej med jer

 Dum som jeg er har jeg kontaktet denne profil via Snapchat i dag. “Hun” forsøger at presse penge ud af mig og truer med at sende screenshots til min kone.

det var dumt af mig, hermed en advarsel til alle jer.

https://annoncelight.dk/showad/398645

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Letager.forever skrev, for 30 minutter siden:

Hej med jer

 Dum som jeg er har jeg kontaktet denne profil via Snapchat i dag. “Hun” forsøger at presse penge ud af mig og truer med at sende screenshots til min kone.

det var dumt af mig, hermed en advarsel til alle jer.

https://annoncelight.dk/showad/398645

 

Detaljer vil hjælpe hvis du søger råd, hvis ikke du søger råd og bare vil advare, så tak :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er det forkert af mig, at have lyst til at kontakte hende for at tage pis på hende? (Og spilde "hendes" tid - når/hvis jeg oplever det samme)

Redigeret af Maxxon

Del dette indlæg


Link til indlæg
Farvel25 skrev, for 21 timer siden:

Hun er helt sikkert ikke dansk . Se dørhåndtag og lister .. der skulle dine alarmklokker ringe 

Det er jeg enig i, men sommetider er blodet bare de forkerte steder til at tage kloge beslutninger. På bagkant kan jeg sagtens se alle faresignalerne.

Del dette indlæg


Link til indlæg
bonum in lectulo skrev, den 20.3.2024 at 18:57:

Hvis du har givet din snapchat, hvordan ved hun så hvem du er eller din kone ??

Det ved jeg faktisk ikke. Min snap er et alias, men man kan så meget på nettet nu til dags.

Del dette indlæg


Link til indlæg
peterbrusebad skrev, den 20.3.2024 at 19:24:

Detaljer vil hjælpe hvis du søger råd, hvis ikke du søger råd og bare vil advare, så tak :)

Det var mest ment som en advarsel.

Jeg gjorde selvfølgelig ingenting. Jeg sendte ingen penge. Og indtil videre er jeg da ikke blevet konfronteret med noget. Jeg har politianmeldt det, anmeldt det på annoncelight. Det skrev jeg også til profilen at jeg ville gøre, hvorefter profilen hurtigt slettede sin snapbruger. Jeg tænker ikke jeg hører mere til det. Jeg vil opfordre alle der oplever dette til at gøre det samme som jeg har gjort. Så får vi lukket ned for den slags profiler.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...