Hop til indhold

Danske Tilde - fake og afpresser

Featured Replies

Skrevet

Hej med jer

Dum som jeg er har jeg kontaktet denne profil via Snapchat i dag. “Hun” forsøger at presse penge ud af mig og truer med at sende screenshots til min kone.

det var dumt af mig, hermed en advarsel til alle jer.

https://annoncelight.dk/showad/398645

Skrevet
Letager.forever skrev, for 30 minutter siden:

Hej med jer

Dum som jeg er har jeg kontaktet denne profil via Snapchat i dag. “Hun” forsøger at presse penge ud af mig og truer med at sende screenshots til min kone.

det var dumt af mig, hermed en advarsel til alle jer.

https://annoncelight.dk/showad/398645

Detaljer vil hjælpe hvis du søger råd, hvis ikke du søger råd og bare vil advare, så tak :)

Skrevet

Fedt jeg vil gerne afpresse. Og ligges ud på nette .. skriver straks til hende 

Skrevet

Hun er helt sikkert ikke dansk . Se dørhåndtag og lister .. der skulle dine alarmklokker ringe 

Skrevet

Er det forkert af mig, at have lyst til at kontakte hende for at tage pis på hende? (Og spilde "hendes" tid - når/hvis jeg oplever det samme)

Redigeret af Maxxon

Skrevet
  • Author
Farvel25 skrev, for 21 timer siden:

Hun er helt sikkert ikke dansk . Se dørhåndtag og lister .. der skulle dine alarmklokker ringe 

Det er jeg enig i, men sommetider er blodet bare de forkerte steder til at tage kloge beslutninger. På bagkant kan jeg sagtens se alle faresignalerne.

Skrevet
  • Author
bonum in lectulo skrev, den 20.3.2024 at 18:57:

Hvis du har givet din snapchat, hvordan ved hun så hvem du er eller din kone ??

Det ved jeg faktisk ikke. Min snap er et alias, men man kan så meget på nettet nu til dags.

Skrevet
  • Author
peterbrusebad skrev, den 20.3.2024 at 19:24:

Detaljer vil hjælpe hvis du søger råd, hvis ikke du søger råd og bare vil advare, så tak :)

Det var mest ment som en advarsel.

Jeg gjorde selvfølgelig ingenting. Jeg sendte ingen penge. Og indtil videre er jeg da ikke blevet konfronteret med noget. Jeg har politianmeldt det, anmeldt det på annoncelight. Det skrev jeg også til profilen at jeg ville gøre, hvorefter profilen hurtigt slettede sin snapbruger. Jeg tænker ikke jeg hører mere til det. Jeg vil opfordre alle der oplever dette til at gøre det samme som jeg har gjort. Så får vi lukket ned for den slags profiler.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.