peterbrusebad 372 Skrevet 20. Marts Jeg har nu søgt alt jeg kan søge her på Eroguide og kan intet finde om denne pige. Hun har haft en AL profil siden 2019 så undre mig en del. Er der nogle som kan dele om personen er "ægte" for i så fald vil jeg afsted da hun ser vanvittigt godt ud + er dansk (hvilken er sjældent i Kolding). https://annoncelight.dk/showad/284352 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Prada Skrevet 20. Marts Ja Sandra er helt ægte og dansk også er hun mega fræk Hun er ikke ny i gamet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
peterbrusebad 372 Skrevet 20. Marts Prada skrev, for 1 time siden: Ja Sandra er helt ægte og dansk også er hun mega fræk Hun er ikke ny i gamet fedt! tak. Passer alder med 27 ? bare nogenlunde haha Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Prada Skrevet 20. Marts Det vil jeg sige ja til. Også kan hun være 2-3 år ældre. Men hun er ligesom på annoncen ingen ting der overhovedet. Har selv besøgt hende en del gange og altid været super tilfreds Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sexo 82 Skrevet 20. Marts Hun er ægte nok, jeg vil dog ikke selv besøge hende da jeg har noget fortid med hende 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
John P 1 Skrevet 21. Marts Sexo skrev, for 20 timer siden: Hun er ægte nok, jeg vil dog ikke selv besøge hende da jeg har noget fortid med hende Total ligegyldig info 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg