Hop til indhold

Recommended Posts

Sugerbabe Coco6 .. Kemimøde og bliver efterfølgende slettet . Så kan derfor ikke linke 
 

Hendes billeder er en del fra hvordan hun ser ud irl. :-( Ser brugt ud og med stofproblemer 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bambuss skrev, for 26 minutter siden:

Sugerbabe Coco6 .. Kemimøde og bliver efterfølgende slettet . Så kan derfor ikke linke 
 

Hendes billeder er en del fra hvordan hun ser ud irl. :-( Ser brugt ud og med stofproblemer 

hun er ikke til noget frækt overhovedet . skriver hun til mig . så det kan måske forklare det. Hvis i har helt forskellige ideer om hvad der skal foregå

Del dette indlæg


Link til indlæg
sødetablet skrev, for 12 timer siden:

hun er ikke til noget frækt overhovedet . skriver hun til mig . så det kan måske forklare det. Hvis i har helt forskellige ideer om hvad der skal foregå

Her var der tale om en efterfølgende date med noget frækt , hvor hun ikke lød sart . Mennn , aldrig på første date :-)

Gad vide hvor mange “kemidates” de her piger kan få sat op .

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bambuss skrev, for 9 timer siden:

Her var der tale om en efterfølgende date med noget frækt , hvor hun ikke lød sart . Mennn , aldrig på første date :-)

Gad vide hvor mange “kemidates” de her piger kan få sat op .

ja, det undrer mig ikke. hun vil ikke sex. Så du har bare fået en anden version af det . Men det er da træls

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og ønsker sig et kemimøde mod betaling for at føle sig tryg og hvad ved jeg :-)

Men noget af en svindler , synes jeg . Og synes desværre at det virker til at der kommer flere og flere af dem på sugerdaters  :-( 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bambuss skrev, for 4 timer siden:

Og ønsker sig et kemimøde mod betaling for at føle sig tryg og hvad ved jeg :-)

Men noget af en svindler , synes jeg . Og synes desværre at det virker til at der kommer flere og flere af dem på sugerdaters  :-( 

ja f eks eksotiskebella , vil have 1500 for en kop kaffe på en cafe
https://sugardaters.com/us/profile/L1zjxeAORY Men det er der vist skrevet om . Problemet er af siden ikke gør noget ved henvendelser. Jeg har ikke oplevet de overhoevedet har taget sig af noget jeg har set her. eller selv anmeldt

Redigeret af sødetablet

Del dette indlæg


Link til indlæg
sødetablet skrev, den 22.3.2024 at 23:45:

ja f eks eksotiskebella , vil have 1500 for en kop kaffe på en cafe
https://sugardaters.com/us/profile/L1zjxeAORY Men det er der vist skrevet om . Problemet er af siden ikke gør noget ved henvendelser. Jeg har ikke oplevet de overhoevedet har taget sig af noget jeg har set her. eller selv anmeldt

Meget enig :-)

Set i bagklogskabens lys var det også lidt som at dette kemimøde skulle overstås . Hun skulle sikkert videre til næste “offer” :-) Men det er jo også en måde at få en indkomst på , når man ikke kan andet !

Synes generalt at det flyder mere og mere over med “babes” . Som vil have kemimøder uden noget efterfølgende . Forudbetaling . Salg af billeder inden et møde , så de kan føle sig trygge og se at man er gavmild .

Og som du skriver . Ingenting sker . Og er derfor grunden til at jeg ikke forlænger mit når det udløber .. Derfor er for meget fusk og useriøse babes 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bambuss skrev, for 2 timer siden:

Meget enig :-)

Set i bagklogskabens lys var det også lidt som at dette kemimøde skulle overstås . Hun skulle sikkert videre til næste “offer” :-) Men det er jo også en måde at få en indkomst på , når man ikke kan andet !

Synes generalt at det flyder mere og mere over med “babes” . Som vil have kemimøder uden noget efterfølgende . Forudbetaling . Salg af billeder inden et møde , så de kan føle sig trygge og se at man er gavmild .

Og som du skriver . Ingenting sker . Og er derfor grunden til at jeg ikke forlænger mit når det udløber .. Derfor er for meget fusk og useriøse babes 

ja det vrimler med snyd lige nu har f eks fået aftale i aften med https://sugardaters.com/da/profile/nERQ_kEDZA hende den liderlij, men vil lige have 100 kr sendt på et nr som på google kan findes med 10 anmeldelser for svindel og søger men på facebook kommer nummeret frem hvor der bedes om 100 kr , igen , til at komme på hospitalet for. på en hjemmeside for hjemløse hvor de kan få hjælp ?? der ligges sgu ikke fingre imellem for at svindle nogle som faktisk er trængende
Kors gider ikke lave en tråd om hende . Men generelt er det nok et råd at springe fra, hvis der bliver lovet alt det man vil med det samme til en rimelig pris ) 
god påske 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...