Hop til indhold
ElskerDeepthroat

Katja her søger modne mænd KBH - HVIDOVRE

Recommended Posts

Hun har lige været i Esbjerg. Hun er ikke hende på billederne, hun er ikke dansk, men spansk. Jeg skrev til det tlf nummer der er i annoncen, vi aftaler hvad vi skal lave og jeg tænkte, det er vær at køre efter, hun er frisk og med på noget frækt. Jeg tager så turen fra Fredericia og til Esbjerg. Jeg kommer frem til adressen og hun åbner og forstår intet af det jeg siger, så siger hun at hun er spansk og kan hverken snakke engelsk eller dansk. Det lover ikke godt, har dårlige erfaringer fra tidligere annoncer som man tror de er dansk og ved hvad der skal ske. Men jeg begynder at tage mit legettøj op fra tasken og hun ligner en der står og tænker, hvad jeg foretager mig. Hun var overhoved ikke til det der var aftalt, at få en tur af sexmaskinen det skulle hun ikke nyde noget af, men jeg kunne få en sutter.. Jeg siger, det  bare så typisk at man skal pisse på af en eller anden stodder, der sidder og styre telefonen for dem. Jeg siger jeg lige har spildt 2 timer af min fritid på sådan en gang pis her og gratis er turen jo heller ikke. Det gider jeg ikke finde mig i og siger at hun gir mig bare mine 700 kr igen og så pakker jeg sammen og skrider. Men Jeg vil lige ringe til det nummer, som jeg har skrevet og lavet aftalen med inden jeg går, Hun siger nui har hun pludselig ingen tid til at jeg skal være der og skal gå, men jeg siger at jeg skal lige skrive en besked til den idiot der styre hendes aftaler.. For den klaphat havde ikke nosser nok til at besvare mit opkald, men sender mig en sms, hvor der står at jeg skal skrive. Så det gør jeg. Jeg går derfra godt skuffet, ser på min tlf da jeg er nede ved bilen, så kan jeg se han har skrevet tilbage, at jeg skulle se at komme ud af den lejlighed, ellers stormer de den om lidt og får mig ud. Så starter jeg bilen, køre derfra og fortæller hvor stor en idiot han er, at skide sådan på de kunder der laver en aftale.  Fucking fake annonce.

https://annoncelight.dk/showad/393709

Screenshot_2024-03-16-23-42-31-69_0ce57feeccaa51fb7deed04b4dbda235.jpg

Screenshot_2024-03-16-23-50-44-45_0ce57feeccaa51fb7deed04b4dbda235.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Citerer lige @lille_peter i enighed, da han skrev følgende i forbindelse med en lignende anmeldelse/advarsel af Katja for nyligt:

"Tak for advarslen. @ElskerDeepthroat 

Ærgerligt at du ikke søgte på annonce id 393709 først, så kunne du have sparet turen.

 

 Indsætter lige et link til hendes annonce PROFIL for søgbarhed skyld 

 

https://annoncelight.dk/profile/Fræksexnu".

 

Søgning og mere info om Katja kan læses her:

https://www.eroguide.dk/forum/search/?&q=393709&search_and_or=or

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

et generelt råd, når dine øsnker er så avancerede, er nok at holde dig til danske kvinder hvor kommunikationen kører ubesværet.

Jeg ville være bange for at en udenlandsk pige måske havde misset noget i oversættelsen og du i værste fald var gået i gang med noget hun måske ikke var helt ok med. 

Men helt sikkert en ærgerlig oplevelse med Alfons Åberg der truer og gør ved - kan slet ikke i min vildeste fantasi forestille mig den skam der ville knytte sig til at skulle begynde at forklare hvordan man endte i slagsmål med sådan en / nogle karle. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sikke en ærgerlig oplevelse. Desværre har der været en del af disse falske annoncer, som giver et indtryk af, at det er en dansk kvinde, men hvor det er en intetanende spansk kvinde. 

Det er virkelig rufferi af værste skuffe. 

Redigeret af niskanen

Del dette indlæg


Link til indlæg
tilmodenQ skrev, den 23.3.2024 at 09:19:

Jeg havde ventet på den skovl og se om han kunne flå mig ud derfra.. :ph34r::D

"Jeg har fået tøjet på kammerat, kom og flå løs. .. og tag du hellere de penge du skylder mig med også." :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...