Hop til indhold

Recommended Posts

Royal har eksisteret i jyllands hovedstad, Aalborg, i mange år. Stedet er beliggende nær Aalborg teater. Jeg har været forbi 2 gange indenfor det sidste års tid og afhængigt af massøren har kvaliteten varieret gevaldigt. Den ene gang var det en ældre dame hvor besøget ikke var værd at skrive om. 
Det andet besøg derimod var en fornøjelse. Hun var en del yngre end den første og vil beskrive hende, som solidt bygget, men ikke tyk. Massagen var virkelig pirrende og handjobbet var også super dejligt. Hun tilbød også FP. Såfremt man vil et smut forbi vil jeg anbefale man undersøger hvem der på arbejde. 
Link: Royal Thai

- Udebanedommeren

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Funktionæren

Hvem er det man skal gå efter, jeg mener at spørge efter den yngre er jo lidt diffust, og igen den buttede kan jo virke stødende

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er desværre ikke på fornavn med nogen af dem, så jeg kan godt se problematikken. 
Forhåbentligt er andre her på forummet i besiddelse af den information og kan være behjælpelige.
Ellers må man møde op og såfremt den ældre model byder dig indenfor takke pænt nej tak.

- Udebanedommeren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis du nu havde bekendt kulør i overskriften og nævnt stedbetegnelse, så havde jeg ikke behøvet at læse med. Jeg gider nemlig ikke at køre til udkanten af Jylland - næsten helt til Norge:P

Redigeret af Goldfinger

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du har ret, Goldfinger, Norge ligge lige på den anden side af Limfjorden.....du kan faktisk se det fra Aalborgtårnet :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Goldfinger skrev, for 2 timer siden:

Hvis du nu havde bekendt kulør i overskriften og nævnt stedbetegnelse, så havde jeg ikke behøvet at læse med. Jeg gider nemlig ikke at køre til udkanten af Jylland - næsten helt til Norge:P

Til gengæld behøvede du kun at læse den første linie , inden du ku’ springe videre til næste opslag :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jarhead skrev, den 20.3.2024 at 02:01:

“Aalborg” som Jyllands hovedstad…. Haha :)

Det faktisk , spot on ..:-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...