Hop til indhold
Lurebassen

!ADVARSEL! Maria First Time in Odense: Bliv væk.

Recommended Posts

Har lige været forbi Maria https://annoncelight.dk/showad/396581

Og nøj en skuffelse.

Lidt baggrunds info.

Var ude med kollagerne og fik like 2 omgange, og så kom lysten siden jeg var i nabolaget så skrev jeg til Maria om hvad pris osv var. Fik hurtigt retursvar at prisen var 600 for 15min og det var inkl sutter uden gummi og 69 fint, jeg svaret tilbage at jeg var klar.

Kom der til, blev lukket ind og ledt til værelse hvor jeg fik besked på at smide tøjet mens hun gik ud med pengene, derefter da hun kom retur, blev jeg spurgt om jeg havde drukket, og jeg svaret at jeg havet fået et par. Og jeg spurgte om mulighed for at tage et hurtigt bad, Nej det kunne man ikke når det kun var 15min og ovenikøbet var der ikke længer mulighed for sutter uden, men jeg skulle på wc alligevel det passet ikke helt i hindes program, men jeg fik lov. Derefter kom tilbage, hun smed bukserne men beholde tshirt på ingen udsigt til bryster. Nederen... Efter hun gik i gang med at give den kedeligste spiller med gummi på fik jeg besked efter 30sek om der var noget galt med kalorius fordi den var jo ikke stiv på kommando.... Spurgte om jeg kunne slikke hinde svar nej. Ok. Kunne jeg ligge mig ned i sengen i stedt for at stå ved senge kanten, Fint men med kommentaren "it dosen't change anything". Og det forsatte med kendeligt hj og dårlig sutter. Indtil jeg endelige var ved fuld mast.

Så til agten der var mulighed for 1 stilling og det gik ok, men jeg fik besked på at der var tids pres, men jeg skulle stadig "take it slow", efter kort tid trak hun sig og sagde der var 2 min tilbage og færdig gjorde det med hj stadig med tshirt på.

Nok en af de rigeste service oplevelser jeg længe har haft. Hun ser ikke dårligt ud, men hold nu kæft hvor der er nul service, skulle have taget til hindes nabo i stedet.

Alt i alt, så er der venteligt bedre stræder at bruge jeres penge, har aldrig været udsat for at kan ikke kunne få et hurtigt bad selv når det var 15min især når der bliver reklameret med oralt uden.

Men for at opsummere.

Oral uden: Nej.

69: Nej.

Gentagelse chance: Så heller tage en spiller der hjemme.

Pigen: 6/10

Service: 0/10

Stedet: 6/10

 

Heller brug pengene hos Michelle https://annoncelight.dk/showad/383135 som bor i samme lejlighed.

Redigeret af Lurebassen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lurebassen skrev, for 18 minutter siden:

blev jeg spurgt om jeg havde drukket

Hvis hun lagde mærke til du havde drukket så er den ikke god. Enten er du lightweight og bliver rimeligt hurtig fuld efter få genstande, ellers har du haft en kraftig alkohol lugt hvilket er et kæmpe no no for 99 procent af alle GP"er. Så for at undgå ringe service burde du nok tygge noget tyggegummi næste gang du har drukket og vil slutte aftenen godt af :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
peterbrusebad skrev, for 6 minutter siden:

Hvis hun lagde mærke til du havde drukket så er den ikke god. Enten er du lightweight og bliver rimeligt hurtig fuld efter få genstande, ellers har du haft en kraftig alkohol lugt hvilket er et kæmpe no no for 99 procent af alle GP"er. Så for at undgå ringe service burde du nok tygge noget tyggegummi næste gang du har drukket og vil slutte aftenen godt af :D 

jeg er ikke en lightweight, jeg er en fyr på godt 120kg. Det er 100% lugten af cigaretter og alkohol der har givet hinde det indryk. Men jeg skrev dette indlæg lige da jeg kom hjem max 20min efter at have besøgt hinde. Har aldrig haft den oplevelse før, og i og med at jeg uden problemer har kunne formulere et sagligt indlæg hvor jeg uddyber min oplevelse, og det heller ikke er første gang nogle har givet udtryk om dårlig service fra hinde syntes jeg ikke at man kan bruge argumentet "Du var bare fuld" fordi det var jeg bestemt ikke, og hvis det er et kæmpe no go for hinde må hun give udtryk for dette og sige at man kan komme igen en anden dag.
 

Du må lave din egen vurdering, jeg giver blot hele min historie, og ligger ikke skjul på noget.

Ps. det var 2 flaske bejer på værtshus.

Redigeret af Lurebassen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...