Hop til indhold

Recommended Posts

Besøgte Yammy :rolleyes:.    https://annoncelight.dk/showad/368897

Det er nok et års tid siden jeg sidst var hos hende, men hun er stadig lige sød.

Absolut en af mine favoritter, super sød ,smilende og i betragtning af det den høje standard meget rimelige priser,  hun er ikke en af dem som presser citronen, men forstår absolut at tømme "pungen" :P.   jeg fik alt det jeg kom efter så gik super glad derfra ;).

Jo mere sød du er ved hende jo mere får du .

Del dette indlæg


Link til indlæg
afløbsrenseren skrev, for 43 minutter siden:

Besøgte Yammy :rolleyes:.    https://annoncelight.dk/showad/368897

Det er nok et års tid siden jeg sidst var hos hende, men hun er stadig lige sød.

Er det fordi du allerede har glemt den tråd du selv startede den 12. juni 23, at du lige starter en ny igen om samme pige?

I den oprindelige tråd for 8 mdr. siden, var det også et års tid siden du havde besøgt hende sidst :smile: :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dylmer skrev, for 57 minutter siden:

Er det fordi du allerede har glemt den tråd du selv startede den 12. juni 23, at du lige starter en ny igen om samme pige?

I den oprindelige tråd for 8 mdr. siden, var det også et års tid siden du havde besøgt hende sidst :smile: :)

Dejligt der er nogen som har tid til at holde lidt statistik :blink:,  nej helt ærligt , jeg sidder ikke og kikker efter  mine gamle  skriv.  jeg havde en god oplevelse i dag, som jeg kort beretter om, beklager hvis det er til gene for nogen .  i guder hvor er der meget jungle politi rundt omkring, både her og på face og andre steder :shock:.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...