Hop til indhold
stener

SWEET JULIA is back•did you miss me?

Recommended Posts

SWEET JULIA is back•did you miss me?  Ja det har jeg, men det har været godt for min pung, altså den af læder.

Jeg har jo anmeldt Julia før, men gør det lige igen, der er jo en masse nye medlemmer, der også bør høre om denne dejlige pige. Lad mig slå fast med det samme, det er hende på billederne og det der står i teksten, er det du får hos hende, hvilket jo efterhånden er lidt af et særsyn :smile:.

Stor var glæden da jeg så annoncen på EG i søndags og eneren gav et lille hop, men jeg kunne ikke lige finde en undskyldning for at køre en tur alene, så jeg måtte vente til mandag :mad:

Julia holder til på Islands Brygge i den sydlige ende i en lækker lejlighed, det virker ret diskret.

Det er og har altid været en fornøjelse, at besøge Julia, fra det øjeblik man træder ind af døren, til man desværre bliver nød til at forlade hende igen. Hun er en rigtig gfe. Man bliver modtaget med kys, knus og kram og masser af  smil og small talk.

Sexen er rigtig lækker, hun forstår at sutte en pik, dybt, vådt og hurtigt og langsomt og når hun ridder en, ligger man og kigger i hendes smilende øjne og de lækre bryster der hopper i takt.

Jeg ved det godt, det lyder som en reklame, det er det vel også, men det er sådan jeg oplever Julia og må sige at heldigvis er ikke alle piger på EG som hende. For så lå min privatøkonomi for alvor i ruiner :-P

Julia er for mig en ener og kan kun anbefale hende til andre.

mvh Stener 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...