Hop til indhold

Recommended Posts

Panda skrev, for 3 timer siden:

Jeg overvejer også at besøge dem, men jeg må indrømme jeg tænder en smule af på de lidt ... fjollede billeder.

Sjovt, for det har modsat effekt på mig, den lidt fjollede og pjattende attitude er jo netop sådan mange thai er.

Personligt er  det for, et positivt karakter træk.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det forstår jeg slet ikke. Jeg synes tværtimod deres billeder viser nogle frække, legesyge damer. Har ikke været der, men det ligner et sted der gemmer på gode oplevelser.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været der en del gange og  @Ebden_jj rammer plet mht. billederne. Det er nogle legesyge damer, som er med på sjov og ballade. 

Nu spørger @Densøde om hende længst ude til højre. hende har jeg faktisk kun mødt 1 gang og blev lidt skuffet. 1500 kr betyder som regel fuld pakke her, men hun mente kun jeg fik et hj og hun var så i det mindste nøgen. 

1500 kr. hos de 2 andre, betyder fuld skrald på og der har jeg haft en del gode oplevelser. 

Den 4 har jeg ikke set endnu, men tænker snart jeg må afsted igen, så jeg ikke går glip af noget:rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...