Hop til indhold

Recommended Posts

Ja jeg har været der.

Hun er sød og køn, men meget stille.

Massagen er behagelig, men der er ikke det mindste hanky panky, og om end jeg ikke direkte spurgte, så tror jeg næppe der er mulighed for noget som helst. Hun skrev meget præcist til mig, at hun INTET tilbød af sådan noget - bare så jeg var klar over det, når jeg kom til hende. Derfor spurgte jeg ikke direkte, men hun forstod udmærket, at jeg var klar på mere. Der kom dog aldrig en eneste direkte berøring eller bare et "undersøgende blik".

Dejligt - til en god pris - og jeg kommer sikkert også igen - men ikke lige foreløbigt, da jeg meget gerne vil have en happy ending.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu bliver jeg lidt nysgerrig ... jeg kan absolut ikke finde noget på navnet på stedet når jeg googler det. Hun annoncerer på en side der er meget målrettet et mere seksuelt betonet segment men siger der ikke tilbydes andet end massage. Hvis hun kun tilbyder massage, hvorfor fremgår adressen så ikke i annoncen?  Kælepotten skriver hun er køn, men der er ingen billeder af hende i annoncen. Det er tit et tegn på at deres udseende skræmmer flere væk end det tiltrækker ... :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er et par stykker igennem tiden, som har annonceret på annoncelight, og rent faktisk ikke tilbudt andet end massage. Det er få, men de dukker op en gang imellem. ;)

Men måske kan hun overtales efter et par gange, sådan er det også typisk, synes jeg. Jeg har ikke selv været der, endnu, skal dog siges. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil gætte på, at hun ikke skriver adressen, da det foregår hos hende privat - i en del af stuen.

Jeg synes hun var køn (ikke model agtig) og hun er fuld påklædt, så jeg kan ikke sige noget om kroppen, men som jeg husker hende, var hun en anelse godt i stand. Men det betyder sådan set heller ikke noget for mig, hvis jeg alligevel ikke kan få lov at se hende uden tøj :-)

Ja - jeg har også altid lidt svært ved at forstå, når nogen annoncerer på annoncelight.dk og skriver "Ingen sexuelle ydelser af nogen art" - men, ikke desto mindre tror jeg at hun mener det 100%. 

Måske annoncerer hun der, fordi det er gratis og mange søger efter thaimassage - jeg ved det ikke.

Men hvis du prøver hende, og har held med at få mere end blot massage - så må du da endelig sige til, for så bliver jeg da stamkunde der :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...