Hop til indhold
Elegant kvinde

Fræk påskehare er klar til GB 22-3 i Vestjylland. Kommer du og hjælper med at pakke mig ud??

Recommended Posts

Der er plads til et par frække mænd som kunne  tænke sig at deltage i et frækt GB, med en dansk smuk elegant kvinde som midtpunkt...

 

 

Når du møder mig vil du garanteret tænke jeg ser uskyldig og from ud.Men tag ikke fejl.....

 

Jeg er total vild med sex.Det tænder mig fuldstændig, når jeg har planlagt at holde GB. De sidste dage op til, bliver jeg endnu v... end jeg er i forvejen. 

 

Så derfor holder jeg GB når tiden og muligheden er der. 

 

Jeg er dansk kvinde på godt 40 år, og min slanke velholdte krop siger små 170 cm og knap 60 kg.Pænt ansigt, langt hår. Mine flotte bryster er en c skål.Imellem mine flotte ben, finder du en glat og våd mis som ikke kan få tunge og p..nok. 

 

Som person er jeg smilede og sød,veltalende,høflig samt nem at snakke med

 

Det jeg tilbyder ser således ud :

 

2 timers fræk og hedt sex i selvskab med mig og de øvrige frække mænd.Hvor I alle vil blive tilfredsstillet af en kvinde der elsker at behage flere frække mænd samtidig.... 

 

Jeg sutter uden, og elsker når i kommer i min lille frække mund uhmm... 

I må også tage mig uden gummi og sprøjte i mig... 

Tager også gerne afslutning udover min flotte krop, på nær i ansigtet (kun superfransk) 

 

I vil ikke være itvivl når det er godt for mig også 

 

Kysser meget gerne. 

 

Min frække pariser numse er helt min egen... 

 

Prisen for dette setup er 1500 i 2 timer. 

 

Ved ønske om brug af kondomer, er de til rådighed 

 

Du er som deltager skandinavisk mand,venlig, soigneret, kan overholde aftale, diskret, sygdomsfri,forstår betydning af GB, klar til at bidrage til vi alle får en rigtig fræk eftermiddag. 

 

Hvis du kan leve op til ovennævnte så er det dig jeg søger som deltager. 

 

Det er min kammerat der passer telefonen.Han tager sig af alt, bookninger, adresse osv. Så bliv ikke overrasket hvis I ringer. 

 

Ved kontakt har du styr på tidspunktet,og er helt sikker på du virkelig ønsker deltagelse.. 

 

Ved seriøs kontakt hvilket indebærer at man har læst hele teksten og kan se sig selv som deltager! Derudover skriver du lige er par ord om dig selv.Ved accept af indhold i beskeder og indtryk af du er seriøs, kan der sendes billeder.Billeder kan kun sendes på WhatsApp. 

 

Eneaftaler ikke muligt. 

 

Der er mulighed for at få slukket tørsten undervejs. 

 

Hvis du har behov for en skyller, kan det selvfølgelig også tilbydes. 

 

Min plan er 5-7 frække mænd 

 

Jeg er ca 25 km syd for Ringkøbing

 

Dato fredag 22-3.

 

Tidspunkt fra 15-17.Evt pause vil blive lagt til tiden. 

 

Jeg tænker I kommer ca 1440 så vi lige kan hilse på hinanden inden vi starter på en kanon fræk eftermiddag.. 

 

Om I skal starte med at klæde mig stille og roligt af og se hvad der gemmer sig, eller om jeg skal afklæde mig stille og roligt er op til jer frække mænd...

 

Glæder mig helt vildt til at møde jer.

 

Sms/WhatsApp 71479146

Knus 

Elegant kvinde. 

Redigeret af Elegant kvinde
!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Jaruff@Stenbukken4700

Tak for interessen
 
Angående billeder er og bliver det sådan som skrevet i annoncen.Så hvis der ønskes billeder og yderligere information foregår kontakten som det fremgår på annoncen.Der KOMMER ikke billeder på herinde!
 
Det er fremgangsmåden så billeder kun bliver sendt til interesserede deltagere som har styr på nedenstående.
 
(Ved kontakt har du styr på tidspunktet,og er helt sikker på du virkelig ønsker deltagelse.. 
 
Ved seriøs kontakt hvilket indebærer at man har læst hele teksten og kan se sig selv som deltager! Derudover skriver du lige er par ord om dig selv.Ved accept af indhold i beskeder og indtryk af du er seriøs, kan der sendes billeder.Billeder kan kun sendes på WhatsApp.)
Redigeret af Elegant kvinde
*

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...