Hop til indhold
johndoe77

moniKa99 hvor er hun??

Recommended Posts

Søger stadig denne prostituerede, som har holdt til i Odense, kan ikke finde ud af hvornår eller om hun har forladt Odense? Jeg var i kontakt med hende senest i august 23, er der slet ingen der kan hjælpe mig??

John

SmartSelect_20240319_120443_Gallery.jpg

Redigeret af johndoe77

Del dette indlæg


Link til indlæg
johndoe77 skrev, for 1 time siden:

Søger stadig denne prostituerede, som har holdt til i Odense, kan ikke finde ud af hvornår eller om hun har forladt Odense? Jeg var i kontakt med hende senest i august 23, er der slet ingen der kan hjælpe mig??

John

SmartSelect_20240319_120443_Gallery.jpg

Jo hun er ikke i Odense mere.....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hold da kæft hvor er du langt ude, med alle de efterlysninger.

hun er nok stoppet, eller væk er hun ihvertfald, så glem hende og besøg en anden pige.

du behøver ikke efterlyse hende igen, som du burde have opdaget, er der ingen der kan hjælpe dig

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr1time skrev, for 20 minutter siden:

Hold da kæft hvor er du langt ude, med alle de efterlysninger.

hun er nok stoppet, eller væk er hun ihvertfald, så glem hende og besøg en anden pige.

du behøver ikke efterlyse hende igen, som du burde have opdaget, er der ingen der kan hjælpe dig

Der er da en anden der åbenbart kender hende kan jeg se...

Del dette indlæg


Link til indlæg
johndoe77 skrev, for 3 timer siden:

har sendt dig en privat besked...

Jeg aner ikke hvem hun er eller hvor hun befinder sig, og det interesserer mig heller ikke.

Som Mr1time også siger, så er hun væk eller stoppet, hvad ved jeg. Hun annoncerer vel igen hvis hun tilbyder sig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...