Hop til indhold

Recommended Posts

Hej brødre og andre svage sjæle,

Jeg var endnu en gang forbi Gormsgade og efter mange gode oplevelser er det på tide at kvittere med at gøre lidt reklame for stedet.

Det får smilet frem, når jeg tænker tilbage på langt de fleste af mine besøg dette sted. Nu er jeg også helt vil med god tid til pirring og slik på hele kroppen. Natural sæ fø li.

 

De skifter tit pigerne ud i en turnus ordning. Jeg tror ikke det nytter at anmelde alle pigerne på navn, da mit indtryk er, de kalder sig lidt af hvert/bytter identitet osv. Mit sidste (meget vellykkede)  besøg var hos Bobo.

 

Nuvel, efter ca 10 besøg er jeg tryg ved at anbefale stedet til mine kære brødre. Jeg har kun haft et enkelt besøg der floppede lidt - pigen var dengang træt og måske var kemien ikke helt  god (hun kaldte sig Coco) og så måtte jeg ikke trænge helt i bund selv om jeg ikke er særlig veludrustet (hun var en meget lille dame). Men det gjorde nu ikke så meget - det styrkede mit selvværd en anelse at jeg ikke måtte støde helt til :-P

 

Jeg tager oftest en hel time til 1.300 og et grundigt bad inden vi går i gang. Det forstår pigerne at værdsætte!

 

Jeg har været på de fleste thai steder i hovedstaden, og selvfølgelig kan man savne massagen når man vælger Gormsgade (selv om de japanske piger også tilbyder massage har jeg endnu ikke oplevet det som særligt kvalificeret).

 

Den helt store forkælelse er helt klart en tur der starter på et thai sted med 1 time tantra/olie uden afslutning. Jeg fravælger afslutning hvis thai massøsen ikke gør sit forarbejde/salgsarbejde godt nok.  Det er som at stjæle slik fra børn og en stor selv-tilfredsstillelse, når man 'snyder' massøsen for de ekstra 300 kr. I stedet for løber jeg direkte ned i Gormsgade og får den suttet af :-P Og hvis du vælger ½ time japansk sut de la grande, er prisen samlet set det samme :-P  og så har fået 1½ time incl massage og dejligt slik - dermed har selv den store tur været billigere end en time hos Nina. En time hos Nina er man dog trods prisen på 1.600 nød til at vende tilbage til en gang i mellem: Men der er så mange anmeldelser af Nina i forvejen så lad den bare 'stå' der.

 

Vær sød ved pigerne i Gormsgade - mit lille paradis.

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er ikke Bobo på billedet men oplysningerne om højde og vægt er rigtigt og hun er en lille sød pige.

Generelt er deres billeder altid hentet fra andre steder men oplysningerne plejer at passe fint dog kan alderen godt være +5 hvilket er svært at bedømme.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hende med rosen på brystet ER Sali. Har set den tattoo i live, men Sali var ikke min type så gik igen.

Bobos dimensioner lyder lovende ! Kan du/I fortælle om hende ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Uden at udarbejde den store beskrivelse kan jeg bare sige at du får den fulde GFE.

Prisen er 900 for en halv time og 1.300 for en hel.

Start med at give hende 900 for en halv og læg evt. 400 på bordet og sig at det kan være du måske skal have en time. Så kan hun se at du har pengene og du kan nøjes med den halve hvis det skulle være.

God fornøjelse og skriv gerne hvordan det gik.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej, jeg var forbi igår og mødte Bobo. Det er ikke hende på billederne, men hun minder lidt om hende. Dog er der et lidt krøllet maveskind som hun holder hånden hen over. Søde bryster der sad godt i bh'en - ved ikke hvordan de vil se ud i fri dressur...

 

Så lige ryggen af en der hed Sally, lidt chuppy men med et par store bryster. Hende ville jeg hellere have, men hun var desværre optaget, så jeg smuttede igen. Kommer dog tilbage en anden dag for at tjekke hende ud. Nogen der har erfaring med hende??

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sidste år var jeg forbi stedet og var sammen med en pige der hed Lucy. Det var helt forrygende, megafransk, sorte kys og analstimulering til mig, almindelige kys og sex, det vil sige hele pakken på en GFE-agtig måde. Jeg ved ikke om hun kommer tilbage, men jeg ville da godt vide om de to piger der er der nu (Bobo og Sali) kan leve op til den oplevelse jeg havde? Der står på Side6-annoncen at de tilbyder anal (det må jeg gå ud fra er til dem), er det korrekt forstået?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja Lucy blev jeg også afhængig af

Jeg ved at hun er stoppet i branchen og er taget hjem så hende ser vi ikke mere

De andre kender jeg ikke, så lidt et sidespring , sorry

Del dette indlæg


Link til indlæg
kan også kun stille mig op i koret af lovprisninger til stedet, relativt billigt for en time, altid venilige piger, fuld tid for pengene.
blev også afhængig af lucy da hun var der, da man spurgte om hun kunne anal efter at have en finger op i hende, og hendes svar var "i dont know i never try".
CHALLANGE ACCEPTED, så det prøvede jeg næste gang jeg var der.

eneste dårlige oplevelse jeg har haft der var en gang jeg kom 10 minutter for sent og den pige (coco mener jeg, men de skifter piger ud med samme navn så tit) jeg havde bestilt var gået til en anden imens, så den pige jeg fik i stedet var flot store faste ægte bryster, MEN, hun talte kun tysk of japansk et par få ord på engelsk, så man kunne ikke snakke med hende, hun kyssede ikke, måtte heller ikke gramse hendes bryster da de åbenbart var ømme, og så lå hun som et lig i sengen, efter min time var omme var jeg langt fra at have kommet.
så da jeg brokkede mig over det til mamasan? (der plejer at være 3 piger, en af dem tager sig kun af pengene) tilbød hun mig den pige jeg var kommet efter for 400 i 30minutter, så jeg lage pengene for det kunne da ikke blive være, og det gjorde det heller ikke, damn hun var livlig, var i den buttede ende men så da jeg sagde at jeg var ved at komme, hoppede hun af væk med kondom og så sugede hun som om hun prøvede at få en golfbold igennem en haveslange, tror at hun kunne hvis hun prøvede, og så aflevere klatten i munden på hende, som hun spyttede ud i toiletpapir efter. 10 gange bedre end den første.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...