Hop til indhold
TheLion

Eva – GFE og et strejf af noget meget, meget fint

Recommended Posts

Mens påsken nærmer sig var jeg forbi Eva, der var kommet til byen. Det blev mit andet besøg hos en GP på kort tid, da jeg også lige havde været forbi sweet Lea. Pludselig er der bare en masse skønne piger. Vi må håbe der også bliver råd til påskeæg. Eva holder til på et af de sædvanlige hoteller. Hun kalder sig selv en “sweet baby”.
 



Eva: https://nympho.dk/n16841/5856/eva/

 

 

Jeg blev modtaget en af fin, smuk pige på 19 år, der hentede mig ved elevatoren. Langt gyldent hår, blå øjne og ret høj. Jeg havde bestilt en time med CIM til i alt 2.300 kr. – for at være helt præcis 2.270 kr. – hvilket helt sikkert var i den lidt mere dyre ende af de piger der typisk holder til på hoteller.

 

Pigen var netop meget smuk. Hun har dog lidt tatoveringer og sådan, der er dog er meget pæne. Hun modtog mig i fint lidt hvidligt lingeri. Fin hvidlig/bleg, blød hud. Værelset var ikke så stort, men det gik. Først lidt kys med tunge, så ned på hende. Rigtig fine naturlige bryster med en god størrelse. 

 

Så missionær, vi skiftede et par stillinger og jeg endte med at komme i hendes mund.

 

Det var som sådan en fin oplevelse. Pigen var netop rigtig smuk. Hun røg dog undervejs på en e-cigaret og det engelske var ikke perfekt. Der var måske også lige blevet hjulpet lidt med f.eks. håret, men meget naturlig i det store og hele. Hendes GFE var meget fin på den måde, at hun var en pige der udfordrede lidt undervejs. Jeg var dog måske ikke lige så meget for hendes støn under akten. 
 

Men selve snakken bagefter var fin. Lidt sådan kølig og reserveret i det, men en pige der også udfordrede. Hun var kvik – jeg tror dog, hun er en pige som kræver mere end et møde før man rigtig ligesom får et indtryk af hende. Hun kunne også grine.

 

Det var mærkeligt med hende. Der var ligesom lidt et strejf af noget meget fin GFE. Måske lidt ligesom med sweet Katryna og Matylda. Men setuppet med hotel og det der virkede som en presset tidsplan gjorde det alligevel ikke helt virkede sådan. Hun begyndte ret hurtigt at tage tøj på under mødet etc., hvor jeg savnede lidt mere GFE – men det må pigen jo selv om.


 

Hun bliver vist i byen et par dage. Det var uklart om hun ville komme igen – nu må vi se. Setuppet virkede måske lige effektivt nok til mig, men en meget fin og smuk pige. 
 


Jeg afrunder altid med godt jagt derude, men i dag vil jeg skrive pas godt på pigen :)

 

 

“ Dwell on the beauty of life. Watch the stars, and see yourself running with them. “



Romersk kejser Marcus Aurelius





/TheLion

Redigeret af TheLion
Korrektur mm.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mrbusiness skrev, for 33 minutter siden:

Tak for en fin anmeldelse:)

hvordan var hendes blow?

Tak for dit spørgsmål. Nu endte jeg måske også med at fokusere på GFE’en. Det var fint. Blow uden kondom, ret blødt med fin brug af læber, men uden at være det bedste blow jeg har oplevet. Der var ret meget fokus kun på hovedet :)

Redigeret af TheLion

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvordan stemmer billederne overens med hende i virkeligheden?

er hun pænere/grimmere in real life?

 

og hvilket af hendes billeder ligner hende bedst?

Del dette indlæg


Link til indlæg
DaniSuper skrev, for 16 timer siden:

Tak for den gode anmeldelse. Hvad giver du hele oplevelsen ud af 10?

(…)

Jeg vil ikke begynde at vurdere, hvor god min anmeldelse er. Jeg ved godt, at nogen også rater pigerne på forskellige parametre/skalaer fra 1-10. Der er lidt forskellige måder.


 

DaniSuper skrev, for 16 timer siden:

(…)

Hvilken af dem foreslår du mest?

Det er to helt forskellige piger, der kan forskellige ting – jeg vil heller ikke begynde at sammenligne dem.

 

Arne Jensen skrev, for 39 minutter siden:

Fra profilteksten "og naturlige B skål bryster" passer det? de ser bare større ud på billederne.

Et af de vigtige spørgsmål. Jeg tror faktisk allerede, jeg har skrevet lidt om det i anmeldelsen:

 

TheLion skrev, for 18 timer siden:

(…)

… Rigtig fine naturlige bryster med en god størrelse. 

(…)

Lad os sige en stor B-skål, men det skader vel ikke…?

 


En rigtig fin pige der er meget smuk og med fin GFE. Hun kan helt sikkert anbefales. Fortsat lidt æv med hotellet – jeg var bl.a. selv nødt til at bruge et brugt håndklæde. Billederne ligner fint – jeg ville da for øvrigt i hvert fald ikke bruge ord som grim her men netop meget smuk :)

Redigeret af TheLion
Korrektur mm.

Del dette indlæg


Link til indlæg

* Pigen er for god ordens skyld fra et af østlandene. Det fik jeg vist ikke skrevet med. Jeg mistænker hende også lidt for at blive en uges tid. Mon hende Ellie der dukkede op er veninden?

 

Nu må vi se, om hun mon ikke også kommer tilbage en anden gang :)

Redigeret af TheLion
Korrektur mm.

Del dette indlæg


Link til indlæg
½angel skrev, for 10 timer siden:

Jeg vil bare lige takke for en god anmeldelse af en lækker pige.

Det er som sagt altid svært at vurdere, hvor gode ens anmeldelser er.

 

Men godt at høre. Betyder det, at du har besøgt hende – hvis det er, kunne du så lokkes til måske også at dele lidt om hende? :)

Redigeret af TheLion

Del dette indlæg


Link til indlæg
BLUC2720 skrev, 1 time siden:

Er der ikke nogle som har været forbi bolle-hotellet og kan berette lidt om denne friske tøs?

jeg var forbi den friske tøs den anden dag . 

eva er skøn og bestemt et besøg værd . hun har en helt igennem fantastisk krop med ægte store bryster og et utrolig smukt ansigt . eneste lille minus er at hun har acne på ryggen 

pigen er super sød , imødekommende og berøringsvenlig . hun skal åbnes op først hvorefter det bliver rigtig godt . hun blev rigtig liderlig da jeg slikkede hende og sex var også skøn . bj fint , men ikke på niveau med lea som jeg også besøgte for nylig

hun kysser godt og lidenskabeligt hvilket peger i retningen af gfe , men desværre fik vi jeg intet cuddle i sengen mellem runder . af en eller anden grund stod hun op og tog sig af nogle ting mens vi snakkede . snakken var dog dejlig og vi havde skøn kemi , grinte sammen osv

engelsk fint til løs snak med enkelte ord hun bliver i tvivl om hehe

se at besøge hende inden hun tager hjem

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheLion skrev, for 15 timer siden:

Det er som sagt altid svært at vurdere, hvor gode ens anmeldelser er.

 

Men godt at høre. Betyder det, at du har besøgt hende – hvis det er, kunne du så lokkes til måske også at dele lidt om hende? :)

Jeg har ikke mødt hende endnu, men nu må vi se hvad weekenden bringer, har tænkt på at besøge Sweet Natalia (https://nympho.dk/n12545/4053/natalia/#profile-about&gid=1&pid=2) en af de kommende dage, men måske Eva også frister ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
AgentLeman skrev, for 11 timer siden:

(…)

eva er skøn og bestemt et besøg værd . hun har en helt igennem fantastisk krop med ægte store bryster og et utrolig smukt ansigt . eneste lille minus er at hun har acne på ryggen 

pigen er super sød , imødekommende og berøringsvenlig . hun skal åbnes op først hvorefter det bliver rigtig godt . hun blev rigtig liderlig da jeg slikkede hende og sex var også skøn . bj fint , men ikke på niveau med lea som jeg også besøgte for nylig

hun kysser godt og lidenskabeligt hvilket peger i retningen af gfe , men desværre fik vi jeg intet cuddle i sengen mellem runder . af en eller anden grund stod hun op og tog sig af nogle ting mens vi snakkede . snakken var dog dejlig og vi havde skøn kemi , grinte sammen osv

engelsk fint til løs snak med enkelte ord hun bliver i tvivl om hehe

(…)

Tak for også at dele din oplevelse med pigen. Jeg er til dels enig i noget af det, du skriver. Hun er netop meget smuk og leverer en fin GFE.


Jeg har dog en lidt anden oplevelse med nogle af tingene her. For der er dog noget lidt sådan køligt eller reserveret på den østeuropæiske måde over hende. Så jeg ved ikke, om hun “skal åbnes op” – det er måske også en lidt sjov måde at tænke på det. Jeg vil mere sige, at der netop er noget lidt sådan “drillende” eller drilsk over hendes GFE – noget netop meget fint over den der netop får mig til at tænke på piger som sweet Katryna og Matylda.

 

Jeg vil heller ikke sige, at hun var super “berøringsvenlig”. Mere faktisk en pige der forsøgte at levere GFE, men hvor der netop var tungekys og ingen problemer med at røre.

 

Du får mig ikke til at sammenligne hende med sweet Lea, som jeg også selv besøgte for nylig. Det er forskellige stilarter. Evas blow var f.eks. sådan okay, men mere blødt i det, mens Leas var mere professionelt men hvor hun også kunne gå dybt. Og forskellige typer GFE.

 

Og ja, Evas hår er ikke helt ægte og hun har lidt akne eller små knopper på ryggen, men den skønneste pige med de mest skønne naturlige bryster og en fin bleg hud.

 

Jeg tror mest det, som jeg synes var udfordringen var hotellet. Jeg synes ikke, at rammen var der, når det handler om så fin GFE. Værelset var småt, jeg skulle bruge et brugt håndklæde. I det prisleje til 1.900 kr. for en time? – for mig at se holder det ikke helt. Men ja også fin pudesnak – det engelske er dog netop ikke helt perfekt. Hun kunne dog netop grine. Jeg er dog netop bange for, at setuppet og det med hotellet også fører til at der måske netop kommer til at mangle lidt GFE efter sexen hvor hun er hurtigt videre til at skulle tage tøj på igen etc. Og godt at høre, at I havde rigtig god kemi – den slags synes jeg kan være rigtig svært at vurdere.

 

Jeg ville nok heller ikke kalde en GFE-pige som Eva for en tøs – men mere en fin GP, som jeg helt sikkert også kan anbefale

 

½angel skrev, for 10 timer siden:

Jeg har ikke mødt hende endnu, men nu må vi se hvad weekenden bringer, har tænkt på at besøge Sweet Natalia (https://nympho.dk/n12545/4053/natalia/#profile-about&gid=1&pid=2) en af de kommende dage, men måske Eva også frister ;)

Det kunne ellers have lydt som om du havde besøgt hende. Jeg ved ikke lige så meget om sweet Natalie. Men smag og behag – jeg tror hun har lidt blandede anmeldelser. Gad vide om Eva netop kunne friste? 

 

Mistanken går netop på, at hun ville være her i en uges tid. Nu må vi se om hun mon kommer igen :)

 

 

/TheLion

Redigeret af TheLion
Korrektur mm.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så var jeg lige forbi hos pigen, den meget fine Eva, igen og denne gang blev det 45 min. Jeg forstår dog ikke helt priserne med f.eks. 1.100 kr. for en halv time og 1.900 kr. for en time, som nogle af pigerne i den gruppe er begyndt at bruge – det er nogle ret store spring. Anyway, endnu et utrolig fint møde, meget fin GFE, smuk pige, meget fine naturlige bryster, professionel og en ny lokation på et af de andre velkendte hoteller – her på Amager – som helt sikkert er bedre end det andet men stadig ikke helt optimalt. Fint blow uden og bagefter sex. Lidt hurtig stadig med netop at skulle videre – jeg mistænker lidt setuppet.

 

Som sagt en skøn pige. Nu må vi se, om hun kommer igen. Jeg forsøgte at spørge men hun vidste det ikke. Jeg mistænker hende dog lidt for måske at ville komme tilbage igen – nu må vi se. Hendes udmeldinger med den slags har været lidt sådan i forskellige retninger – det er lidt æv at skulle gætte. Kommer hun mon igen, kommer hun mon igen? Hun har for øvrigt meldt ud nu, at det er på lørdag at hun tager hjem :)

 

 

/TheLion

Redigeret af TheLion
Korrektur mm.

Del dette indlæg


Link til indlæg

* Hun var forresten måske blevet lidt mere “styrrende” i det end sidst, så det ikke kommer til at lyde, som om jeg er ved at placere hende i den syvende himmel. Jeg skulle gå først op af trapperne, kondomet blev puttet på meget hurtigt etc. Det er lidt æv, da jeg ikke synes det var helt passende i det prisleje, og jeg forsøgte at sige fra/gøre opmærksom på, at det ikke lige var noget for mig. Senere måtte jeg så bede om et ekstra kondom.

 

Men netop ellers en super fin pige, hvor ideen med besøget ellers var at sprede lidt gode vibes og få et fint møde op til påsken. Måske handler det bare om at det havde været et langt ophold.


Vi må se om det bliver anderledes, hvis hun kommer igen – lidt mere åbenhed om den slags kunne netop også være værdsat. Mistanken er dog nok at hun gør det :)

Redigeret af TheLion
Korrektur mm.

Del dette indlæg


Link til indlæg

* “Styrende” skulle der selvfølgelig stå. Mistanken går dog netop på – på trods af at hun ikke kunne svare på det – at hun nok kommer igen :)

Redigeret af TheLion

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...