Hop til indhold
selena9

Attention all girls in aarhus

Recommended Posts

Girls from Aarhus, watch out for Arabs and blacks.  There are 2,3 young boys who break into girls' houses and steal money, documents and phones.  They are also beat The girls are very hard and rape
The age of them its from 22 to 25

Del dette indlæg


Link til indlæg
selena9 skrev, for 2 timer siden:

Girls from Aarhus, watch out for Arabs and blacks.  There are 2,3 young boys who break into girls' houses and steal money, documents and phones.  They are also beat The girls are very hard and rape
The age of them its from 22 to 25

Also in Viborg from what I understand from a girl yesterday. Take care girls. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

dem som har pimps, der burde pimps hyre en kammerat til at passe på pigerne, og til dem som er selvstændige, et smart valg vil nok være for at være sikker (hvis denne syge "trend" fortsætter med at finde gp"er og bryde ind") find ud af om en af jeres kunder eventuelt er en arbejdsløs person og som er villig til at bruge dagen i arbejder i et baglokale istedet for foran computeren og betal ham i handjobs og coca cola . Problem solved eller noget :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Håber de fanger de små sataner og de kommer til at smage deres egen medicin  Jeg har valgt at have denne 45 kg kleppert med til at passe på mig. Hende kommer de ikke let forbi. 

IMG_3050.jpeg

Del dette indlæg


Link til indlæg
peterbrusebad skrev, for 4 timer siden:

dem som har pimps, der burde pimps hyre en kammerat til at passe på pigerne, og til dem som er selvstændige, et smart valg vil nok være for at være sikker (hvis denne syge "trend" fortsætter med at finde gp"er og bryde ind") find ud af om en af jeres kunder eventuelt er en arbejdsløs person og som er villig til at bruge dagen i arbejder i et baglokale istedet for foran computeren og betal ham i handjobs og coca cola . Problem solved eller noget :D

Den kunne jeg godt springe på hvis der er nogen piger som ønsker dette :D
I tilfælde dette bliver læst,
32år 2m høj 102kg muskuløs bygning.
9års kampsportserfaring, samt 3 år i de væbnede styrker. 
Holder til i Aarhus, det resterende kan vi tage privat. 

Redigeret af Mathzz
glemte alder

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mathzz skrev, for 49 minutter siden:

Den kunne jeg godt springe på hvis der er nogen piger som ønsker dette :D
I tilfælde dette bliver læst,
32år 2m høj 102kg muskuløs bygning.
9års kampsportserfaring, samt 3 år i de væbnede styrker. 
Holder til i Aarhus, det resterende kan vi tage privat. 

Hvis jeg var en GP så havde jeg kontaktet dig :D ingen udlændinge bryder ind hvis de ser dig i lejligheden . Og så passer nogle bedre til opgaven end andre. Vil tvivle de havde kontaktet dig hvis du skrev

72 år, 1.61 høj, 98 kilo og har været på førtidspension på grund af dårlig ryg siden jeg var 20, dog gik jeg til karate i 2 måneder da jeg var 12 år.

:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mathzz skrev, for 12 timer siden:

Den kunne jeg godt springe på hvis der er nogen piger som ønsker dette :D
I tilfælde dette bliver læst,
32år 2m høj 102kg muskuløs bygning.
9års kampsportserfaring, samt 3 år i de væbnede styrker. 
Holder til i Aarhus, det resterende kan vi tage privat. 

Er det dig de kalder for “Final-fist” i byen? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ensidstedans skrev, den 18.3.2024 at 18:25:

ISLAM - Out of Europe!

Der er så meget lort med dem,  overalt i danmark. 

Politik og religion holder vi ude af disse sider. Så bruger fik en uges skriveferie og kommer ikke tilbage til denne tråd - der er flyttet væk fra anmeldelser.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Luna_xo

 

Mathzz skrev, den 19.3.2024 at 11:27:

Den kunne jeg godt springe på hvis der er nogen piger som ønsker dette :D
I tilfælde dette bliver læst,
32år 2m høj 102kg muskuløs bygning.
9års kampsportserfaring, samt 3 år i de væbnede styrker. 
Holder til i Aarhus, det resterende kan vi tage privat. 

En mand efter mit hovede :wub: Jeg var lige ved at prøve at formulere noget på skrift, der var lidt henad de samme linjer - uden at være inkriminerende ... fnis..

Bring a friend, og hold ryggen fri.

Sådan nogle typer forstår kun ét slags sprog... og så må man jo tale det ^_^

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mathzz skrev, den 19.3.2024 at 11:27:

Den kunne jeg godt springe på hvis der er nogen

Troede lige et øjeblik at det var Ida's hund du talte om :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skrevet (edited)
selena9 skrev, den 18.3.2024 at 15:42:

Girls from Aarhus, watch out for Arabs and blacks.  There are 2,3 young boys who break into girls' houses and steal money, documents and phones.  They are also beat The girls are very hard and rape
The age of them its from 22 to 25

I never saw this. Really sad to hear that some young guys did this. No matter the age or ethnicity of the persons who do/did this, 60 or 20, it is not okay. I don’t know that much about girls in the Århus area though.

 

peterbrusebad skrev, den 19.3.2024 at 06:47:

dem som har pimps, der burde pimps hyre en kammerat til at passe på pigerne, og til dem som er selvstændige, et smart valg vil nok være for at være sikker (hvis denne syge "trend" fortsætter med at finde gp"er og bryde ind") find ud af om en af jeres kunder eventuelt er en arbejdsløs person og som er villig til at bruge dagen i arbejder i et baglokale istedet for foran computeren og betal ham i handjobs og coca cola . Problem solved eller noget :D

Nu er det jo sådan set heller ikke lovligt at tjene penge på andre folks salg af sex, så tror du, at det ville være godt at bruge en bagmand eller pimp eller rettere en af deres “venner” til det – man kan jo også f.eks. anmelde det til politiet? :)

Redigeret af TheLion

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frodige Ida skrev, den 19.3.2024 at 07:08:

Håber de fanger de små sataner og de kommer til at smage deres egen medicin  Jeg har valgt at have denne 45 kg kleppert med til at passe på mig. Hende kommer de ikke let forbi. 

IMG_3050.jpeg

Siger man ikke bare sød hund og klør den lidt bag øret, så går det

Del dette indlæg


Link til indlæg
Slowman skrev, for 6 timer siden:

Siger man ikke bare sød hund og klør den lidt bag øret, så går det

Nu er hun hverken  Lab eller Schæferhund B)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frodige Ida skrev, for 30 minutter siden:

Nu er hun hverken  Lab eller Schæferhund B)

Jeg har selv haft to Riesenszhnauzere. En sort tæve og en salt og peber han, så nej, de er lidt mere komplicerede

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frodige Ida skrev, for 39 minutter siden:

Nu er hun hverken  Lab eller Schæferhund B)

Godt par

image.thumb.jpeg.768269ba6ecc2a1db0a402f4e01aa1d4.jpeg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Slowman skrev, for 5 timer siden:

Godt par

image.thumb.jpeg.768269ba6ecc2a1db0a402f4e01aa1d4.jpeg

Bedste race hvis man magter dem;)

Plejer at sige at de er bedre til at passe på en end en vagt pige. Pigen løber forrest hvis der sker noget. Hund bagved:D

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den beklagelse er der ikke noget nyt i - sådan har det været længe (mindst 20 år) Adskille piger frabeder sig besøg af mørk-pikmenterede personer på deres annoncer og dem der ikke gør, har måtte kæmpe en sej kamp, for at være i stand til at vende tilbage...ny by-ny annonce-nyt telefonnummer osv. lige meget hjælper det - ja, det er slemt i Århus

Uden at gå i politik - vil jeg mene tiden arbejder for bedring på problemet ;)

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...