Hop til indhold

Recommended Posts

I første anmeldelse jeg lavede af mit besøg hos Kat og Bella, var der tvivl om jeg var ven af huset, eller at det var falsk reklame. Nej - og nej!

Men var jeg virkelig forblændet af mit første møde med Bella? Det måtte jeg undersøge, med endnu et besøg.

Opskriften var den samme som sidst, med 4-hånds massage den første halve time af Kat og Bella. Og ja - Kat er mesteren i massagens kunst og Bella lærlingen, det er jeg helt indforstået med. Men øvelse er vel vejen frem…? Og som I måske fornemmer, så lægger jeg gerne krop til den øvelse :-) 

Hvad Bella så ikke behøver at lære, er at pirre og lægge op til den frækkere del af besøget. Det gjorde hun til perfektion, allerede inden Kat var helt færdig med massagen. Skønt! Og med hendes frække smil, vidunderlige lille krop og listige små hænder, kunne det bare ikke gå stærkt nok med først at få smagt på hende og derefter få mærket hende, der hvor det nu en gang mærkes bedst.

Lige som ved første besøg, fik vi en god snak om stort og småt bagefter, hvor jeg fik en fornemmelse af Bellas personlighed. Hun er en naturlig, smuk, fræk, glad, venlig og dejlig pige i mine øjne.

Så… Konklusionen, efter mit andet besøg er, at jeg må erkende at jeg er godt solgt og at jeg ikke tog fejl første gang.
Da Bella ikke har hendes egen profil, bliver linket til Kat, hvor Bella holder til. 

Ikke noget med karakterer herfra, men bare et helt sikkert: I’ll be back ;-)
 

 

Redigeret af Uno1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også besøgt Kat og fået skøn massage. Fik 60 minutter og det var dejligt, dejligt, dejligt.

Det kræver lidt mere end bare håndspålæggelse at føre mig til happy ending, så det blev Vicky der klarede det. Her måtte krammes slikkes snuses og kysses og det var skønt.  En skøn mørk pige som jeg må indrømme kaldte min liderlighed frem og så derfor måtte opleve at blive indraget i legen uden de store indledende øvelse (som jeg jo havde haft med Kat) men Vicky virkede både fornøjet og glad for at kunne hjælpe mig frem til klimaks som var men bj/hj.

 

Kat er lille og dejlig, Vicky eg skøn håndfuld mørk og lækker kvinde. Meget, meget sexet.

Bella har jeg tilgode, men det lyder til også at være en dejlig dame, så måske.

Redigeret af Slowman

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bella er tilsyneladende ikke ved Kat mere , nogen der ved om man kan træffe hende andre steder.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest godefyr

hun er stoppet hos kat ,    tror hun er stoppet helt .

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...