Hop til indhold

Recommended Posts

Prada skrev, den 18.3.2024 at 10:52:

Vil lige en føler ud om der skulle være en som har besøgt hende her 

https://annoncelight.dk/showad/396390

Takker for hjælpen på forhånd 

Jeg har., i Aalborg .. 2 gange faktisk . Sød og fræk pige, med de bedste lavede bryster i thai verden . Kan klart anbefale hende 

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg har været der. Lækker krop, slankere end på fotos. Positivt overrasket. Har to annoncer, hhv Lisaa og Sasha - som en har skrevet længere oppe.

Glem alt om deepthroat, selvom hendes annonce nævner det. Jeg er absolut under gennemsnittet på pik-størrelse og den kunne hun ikke tage. Og lidt for meget "tand" i hendes BJ, så den del var ikke noget særligt. Men igen - hun er superflot, lækre bryster og sød. Og hendes thai-massage er absolut god - efter sex fik jeg en max god massage. Fint bare at kneppe hende, men vil man gerne have en autentisk thai massage med, er hun et godt valg.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har været på besøg hos hende, men var desværre ikke særlig imponeret af hende. Er man til fantastisk massage efterfuldt af lige så god b2b, bj og sex skal man tage den korte tur til Kolding og besøge Grace. Her får man thai når det er alder bedst, jeg har ikke prøvet noget som bare er tæt på den oplevelse man får hos Grace, hun er et besøg vær (eller flere, man bliver afhængig af hende)

https://annoncelight.dk/showad/390422

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er fuldstendig enige med pikogpatter, Grace er helt sikkert et besøg vær. Kan kun tilslutte mig at det med den bedste Thai ! klart og uden sammenligning den bedste som jeg har besøgt nogensinde !

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...