Hop til indhold
Martymcfly

Lilli - Men kan man tillade sig at brokke sig?

Recommended Posts

Halløj, 

jeg besøgte for en måneds tid siden Millena på adressen i Herlev, alting foregik lige efter bogen, mødet var som forventet og diskretionen var i top.

på vej ud fra Millena, så jeg lige bagdelen af en af de andre piger der også frekventerer stedet og det vækkede min interesse.

så efter lidt research fandt jeg ud af et par piger som er samme sted, og ud fra billederne kunne Lilli godt være pigen jeg havde set på vej ud.

Så i dag valgte jeg at besøge hende og ganske som forventet var adressen den samme som Mellinas. 
 

Da jeg ankom til stedet, så jeg fra bilen at der stod en anden bror i døren, som om han ikke rigtigt vidste hvor han lige skulle hen, så i respekt for hans og min egen diskretion, skrev jeg til Lilli at der lige gik et minut eller to før jeg kom op, da der stod en anden og ventede på at blive vist ind.

jeg tror dog hun misforstod min besked, eller var ligeglad, for hun sagde jeg bare skulle gå ind.

I det jeg kommer til døren kommer endnu en bror, som er blevet bedt gå til døren, så vi står der som tre idioter og glor på hinanden hvilket virkelig var akavet.

vi bliver en efter en vist ind og nu glæder jeg mig bare til dét jeg er kommet for.

desværre vrimler stedet med mennesker, men vi ender endelig bag hendes “gardin” i det fjerneste hjørne af komplekset.

Lilli er en pæn petite pige, omend lidt hærget af acne i ansigtet og med stor forbinding på benet, hvilket tog lidt af charmen.

endelig kom vi til selve akten og det gik fint indtil vi kom op i en doggy, hvor lugten fra hendes nedre regioner havde direkte adgang til mine næsebor. Det lugtede ikke af saftevand, for at sige det mildt.

jeg trak vejret med munden og skyndte mig at blive færdig, hun var jo trods alt meget pæn som hun lå dér på alle fire.

På vejen ud var det samme situation som på vejen ind. Jeg mødte et par brødre på de smalle gange og rendte også ind i en der stod og ventede i døren.

Det er bestemt ikke det mest charmerende møde jeg har haft med en pige, ej heller det mest diskrete. Men helt ærligt. 300kr for et kvarter med en pige, så kan jeg vel næsten ikke tillade mig at brokke mig.

så venligst ikke se denne anmeldelse som brok, men snarere en information til de af jer der vægter diskretion højt.

har du mistet lugtesansen og skal bare have dig en billig omgang, så giv den endelig gas.

:-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vægter diskretion højt…. Men op i mod almindelig renlighed, så vejer en ren og vellugtende undervogn trods alt højere….

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...