Hop til indhold
lovepussy

Sonia - BORDING TOP TOP TOP - Spansk

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/398062

Spansk BABE -  100 top top figur, stærke ben, flad mave, flotte bryster, kysse læber. lækker glat pussy. 

Hun er top i sin indlevelse og være måde og tager godt fat naar hun sutter pik.  Doggy, missio, ridder .. og mestre alle 3. RUND og lækker røv og sjov

at tale med. Intelligent.  Er her kun kort tid ... men kommer nok igen.  Et besøg værd. anbefaling. 30 min og vær god ved hende. Hun fortjener en top

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun lyder satme til at have givet dig en vild god GFE oplevelse lige hvad ListePikken søger hos GP. Når du siger  “sjov at tale med” mener du så hendes engelsk er godt ?.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Altså   - hun vart sku så fræk og levende... at jeg ikke bemærkede det. Faktisk tror jeg naturlige ... om ikke andet føltes de sådan. Absolut top.

Del dette indlæg


Link til indlæg
ListePikkenDK skrev, den 18.3.2024 at 12:25:

Hun lyder satme til at have givet dig en vild god GFE oplevelse lige hvad ListePikken søger hos GP. Når du siger  “sjov at tale med” mener du så hendes engelsk er godt ?.

Nu taler jeg 6 sprog derunder lidt spansk..saa det er måske lidt derfor...   men hun du kan få en samtale igang på engelsk om man er lidt flexibel.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Uhadada … Hun ser fandme fræk ud! 
Kan i fortælle lidt mere?
Passer billeder nogenlunde? 
Hvor gammel er hun ca?
En der har prøvet megafransk med hende?

Jeg er som en ung mand ret vild med MILFs og modne kvinder. Specielt spanske modne kvinder. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...