Hop til indhold

Recommended Posts

Hej søger en thai i det jyske som tager afslutningen i ansigt/mund med et smil og vil slikke mig ren bagefter. Har prøvet det med Jenny på Fyn, men håber i kender til nogle i Jylland som vil det. Alder og udseende ikke vigtigt, oplevelsen tæller mere. Kører i hele Jylland for denne oplevelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
dengamlejyde skrev, for 2 timer siden:

søger en thai i det jyske som tager afslutningen i ansigt/mund med et smil og vil slikke mig ren bagefter.

Hvis du ikke kan få det au naturel, kan du evt. få dem til at gøre det med kondom uden merpris - ellers vil jeg anbefalde dig at tage en tur til Thailand, hvor det ofte er standard - dog ikke at de sluger, da det kan give en ram eftersmag i halsen - nogle vil efterfølgende evt. gerne kysse, så du selv kan smage ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Til jernsvinet, tak fordi du skrev. Det er dog det at komme i ansigt/mund på hende og blive slikket ren bagefter der tænder mig meget, mon ikke der findes en derude som tilbyder dette. Tror jeg ligger den op i efterlysninger Jylland også.

Del dette indlæg


Link til indlæg
dengamlejyde skrev, for 2 timer siden:

Til jernsvinet, tak fordi du skrev. Det er dog det at komme i ansigt/mund på hende og blive slikket ren bagefter der tænder mig meget, mon ikke der findes en derude som tilbyder dette. Tror jeg ligger den op i efterlysninger Jylland også.

https://annoncelight.dk/showad/341268

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...