Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/273446

 

Efter en del dårlige anmeldelser på de nye piger i Thisted, og også nogle kendte steder som ikke svarede på min henvendelse, endte jeg i en meget sikker havn, med 90 minutter hos Sirada Thaimassage, hun er næsten lige kommet hjem fra en tur til Tailand, og er også lige blevet rask efter en blodprop i hovedet.

Hun er så absolut den bedste- og eneste- i Thisted til at give en god og hård massage, som virkelig hjælper på de skavanker en gammel krop som min får med tiden.

Det gør da heller ikke noget at hun er rigtig god til at "krydre" massagen med nogle frække indslag.

De bedste anbefalinger herfra, jeg har besøgt hende rigtig mange gange, og kommer helt sikker igen mange gange.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
henlan skrev, for 1 minut siden:

Har damen haft en blodprop i hovedet, eller har jeg misforstået? Lyder rimeligt alvorligt.

Ja, hun fik pludselig en blodprop i hovedet og blev kørt babu til Ålborg med ambulance, men heldigvis har de dygtige læger redet både hendes liv og førlighed. Hun havde nogle måneder hvor hun ikke magtede at arbejde (massage) men heldigvis er hun helt rask igen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nå så er det måske slut med de frække unge piger hun har haft i stalden?

Redigeret af Jyskpik
Stavefejl

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fisken16 skrev, for 1 time siden:

Ja, hun fik pludselig en blodprop i hovedet og blev kørt babu til Ålborg med ambulance, men heldigvis har de dygtige læger redet både hendes liv og førlighed. Hun havde nogle måneder hvor hun ikke magtede at arbejde (massage) men heldigvis er hun helt rask igen. 

Skrækkelig oplevelse. Godt hun er kommet sig.:mellow:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jyskpik skrev, for 11 timer siden:

Nå så er det måske slut med de frække unge piger hun har haft i stalden?

Nej, der skulle komme en ny pige i løbet af 14 dage sagde hun, en med store bryster fra Laos.

Del dette indlæg


Link til indlæg
CarlosM skrev, for 7 minutter siden:

Så er der besøg fra Laos - billederne virker lovende, men spændende hvordan live:-)

Link? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
sejer skrev, for 25 minutter siden:

https://annoncelight.dk/showad/370487 

Sirada i Thisted har 3 nye foto af en lile slank tøs, måske er det hende fra Laos. Men der står ikke noget i teksten. Mon Fisken eller PepsiMax eller begge ( :-) ) tager en for os andre der bor laaaangt væk?

Store bryster synes jeg ikke lige at man kan sige. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
sejer skrev, for 5 minutter siden:

Vistnok i thai-standard

Ja men nu forlød det jo at hun var fra Laos, det kan være at standarden er større der:)

Redigeret af Jyskpik
Tastefejl

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, hun er ankommet og det er hende på billederne. Jeg nåede lige forbi i går og det er ingen skuffelse. Se min anmeldelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...