Hop til indhold
Samanthawild

Frækt gangbang med 4 dejlige kvinder på Fyn

Recommended Posts

Hi Guys 

Vil gerne lige slå et slag for et frækt gangbang med 4 dejlige frække veninder jeg har. Kender godt nok kunde to af dem rigtig godt, men har hilst på de sidste nye også som er Sophia og Frk. Uartig. Det bliver i øvrigt frk. Uartigs sidste optræden til et gangbang siger hun, fordi hun stopper som jeg har gjort i branchen d. 1 april. 

Så skulle I have fået lyst til at hoppe som køerne på markerne, når de snart bliver sluppet du, så meld dig til. Anette sagde til mig at, der stadigvæk var lidt pladser tilbage. Normalt kommer der også altid nogle afbud. Jeg har tænkt mig at kigge forbi til en lurer :P

Link til deres GB https://annoncelight.dk/showad/397011

Fortsat god søndag og dejligt solskin. 

Knus Samantha 

Del dette indlæg


Link til indlæg
ims skrev, for 14 timer siden:

@samanthawild kun lurer ? :-P

Ja hvis hun deltog kunne jeg nu også hurtigt finde Fyn. Hun er mega fræk 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nåede desværre aldrig at besøge hende. Men synes hun skrev hun vil starte igen på et tidspunkt 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sender liderlige og let misundelige tanker til de gutter, der har tid, lyst og lejlighed i dag. Må være fedt, hvis der dukker en 15-20 op til at servicere de fire frækkerter. Selv kører  jeg kun forbi, skal jo tjene penge til min hobby. 
God fornøjelse til alle og masser af stiv pik til de fire frække. 
Lad os få et referat bagefter. 
Hilsen OT

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...